Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Cacophony er btw. noe av det verste jeg hører av gitarmusikk...wank, wank og atter wank. Det verste er låta som så fint blir kalt "Steve Vai - Speed Metal Symphony", som seff ikke er Vai, men..ja...Cacophony  :thumbdown:

How do you dare!? Gitarwanking ruler i tell yuo, R00lz!

 

Kl er 4 om natta og jeg er ute av stand til å argumentere for meg.

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste som får wanke uten å få kjeft for det er Jimi Hendrix, og det fordi han wanker med sjel.

så en Hendrix konsert på Canal+ her om dagen.. Live at Berkley elelr noe.

Innmari skoj å se at Vai har rappa en hel del triks fra Jimi... Jimi var innmari fin type det.. :w00t:

Lenke til kommentar

Var det ikke jeg som var så forbanna trøtt tidligere i kveld?! Skulle legge meg og greier for å snu døgnet tilbake. Ikke faen om jeg får det til. Sovet 6 timer de siste to døgnene, men jeg er ikke trøtt :huh:. Ikke er det så gøy å sitte oppe heller at det gjør noe.

Lenke til kommentar
Eneste som får wanke uten å få kjeft for det er Jimi Hendrix, og det fordi han wanker med sjel.

Please. Malmsteen wanker med sjel, du hører at gitaren trives. Det er sånn:

 

Gitar_14: dæven du er flink!! :D

Yngwie: thx!!! :D:D:D

Gitar_14: Gjør no mer da?!?! =))))

Yngwie: Kanskje det? Hva tenkte du på?

Gitar_14: :dremel: ?

:::Yngwie has quit irc:::

Lenke til kommentar
Eneste som får wanke uten å få kjeft for det er Jimi Hendrix, og det fordi han wanker med sjel.

Please. Malmsteen wanker med sjel, du hører at gitaren trives. Det er sånn:

 

Gitar_14: dæven du er flink!! :D

Yngwie: thx!!! :D:D:D

Gitar_14: Gjør no mer da?!?! =))))

Yngwie: Kanskje det? Hva tenkte du på?

Gitar_14: :dremel: ?

:::Yngwie has quit irc:::

Hhahahah, ORD!

Plz, legg deg Larsp, you have a big day ahead

Lenke til kommentar
Altså, Hendrix fant opp den moderne måten å håndtere en elektrisk gitar på. :)

Ja seff.. men det var ikke de vanlige licksa og approachen jeg tenkte på..

 

Tenkte mer på helt spesifikke "triks" som er forbehold de aller færreste gitarister... Enkelte Vai opptredener er svært like de jeg så Jimi gjøre med hensyn il scentricks, rare lyder fra gitaremn osv. vanskelig å forklare, men tror du skjlnte poenget.. :yes:

Lenke til kommentar
Ja seff.. men det var ikke de vanlige licksa og approachen jeg tenkte på..

 

Tenkte mer på helt spesifikke "triks" som er forbehold de aller færreste gitarister... Enkelte Vai opptredener er svært like de jeg så Jimi gjøre med hensyn il scentricks, rare lyder fra gitaremn osv. vanskelig å forklare, men tror du skjlnte poenget.. :yes:

Helt klart.

 

Men Jimi > Vai.

Lenke til kommentar

Åh nå er jeg så lei. 13 timer på jobb i dag...der det virket som alle var fulle :hrm:

 

Også fikk jeg også vite i dag at jeg blir inkalt til rep... hælvette heller fikk jo vite at det var 95% sjanse at vi ikke skulle på rep. Typisk min flaks. Men men ser for meg mulighet å lure med litt sprit og ha en fest eller noe sånt. Skal i hvertfall skyte en satans mye om jeg må inn. Tror ikke jeg har tid til det. Håper på en utsettelse.

Lenke til kommentar

Nå har jeg bestemt meg for å være våken til i kveld, gidder rett og slett ikke å legge meg nå. Ellers kan jeg nevne at jeg nesten ble litt skremt når jeg så hvor mye brus jeg har prestert å helle i meg. 35 halvannen liters-flasker på 2 uker :w00t:

 

Huff, får sikker sukkersyke snart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...