Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@ HalTan:

 

Er Bobby............*digge*

Platekompaniet har .......

 

Oh yeah.

Da øvelseskjører jeg til oslo på mandag... Tipper jeg kjøper de 4 albumene jeg vet om. Hmmm.. Eller, de har 2 album til 69kr på cd.no, og 2 til 150. *kjøpe alle*

Må bare si det igjen, Bobby Conn er sinnsykt vannvittig artist. Bare hørt på de 5 sangene jeg har i hele dag. Og det at MP3 sharing skal være ulovlig er dust! Ellers hadde jeg ikke dratt for å kjøpe 4 album. :pTusen takk. Må ihvertfall ah de 3 du nevnte.

 

:love: Bobby Conn :love:

Lenke til kommentar
Da øvelseskjører jeg til oslo på mandag... Tipper jeg kjøper de 4 albumene jeg vet om. Hmmm.. Eller, de har 2 album til 69kr på cd.no, og 2 til 150. *kjøpe alle*

Må bare si det igjen, Bobby Conn er sinnsykt vannvittig artist. Bare hørt på de 5 sangene jeg har i hele dag. Og det at MP3 sharing skal være ulovlig er dust! Ellers hadde jeg ikke dratt for å kjøpe 4 album. :pTusen takk. Må ihvertfall ah de 3 du nevnte.

 

:love: Bobby Conn :love:

... Og HalTans musikkmisjon treffer enda et menneske mitt i hjertet. AWRIGHT!

 

Bilder fra den SINNSVAKT fete konserten på Öya

Lenke til kommentar

Du aner ikke hvor mye musikk du har nevnt jeg bare elsker... :love: Spesielt det siste året er det blitt mye ny musikk på meg, sverga til Metallica og black metal for et års tid siden. Men oppdaga spesielt The Hives, Blood Brothers, The Mars Volta og Queens Of the stoneage som fikk meg til å sniffe på annen musikk.. Immortal, cradle of filth, burzum o.l. er lagt på hylla for godt. :yes:

 

:edit; Leifer

Endret av Mac-Gyver
Lenke til kommentar
*sjokkerthostekrampe* Hva er det du sier?! Bare fordi du lukter på litt annen musikk, så kan du da ikke bare legge de andre på hylla! :no:

Det starta med lukting på musikk, men uffameg.. Er så mye annen kvalitetsmusikk. Altså, COF, osv. Kan høre på det når mine "blac-venner" er her. Men jeg setter heller på noe annet enn det nå til tider.

Så nå er det ikke lukting lenger, mer sånn bare nyheter liksom. :)

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn, mitt første innlegg i SO3 :roll:

 

Anyway, Cradle of Filth er så dårlig musikk som du får det. Vokalisten høres ut som en katt som blir voldtatt og sangene har like lite variasjon som de har kvalitet. Tidligere var jeg en svoren Metallica-fan som også digga Dimmu Borgir. Det er ikke det at jeg ikke lenger hører på disse gode bandene, men jeg har, ved hjelp fra flere forummedlemmer (kanskje HalTan spesielt), oppdaget mye ny og dritbra musikk. Spesielt liker jeg Echobrain, der eks Metallica-bassist Jason Newsted var med for en stund siden. Kjøpte debutalbumet deres og bestiller vel snart oppfølgeren Glean, som kom i vår. Det er herlig musikk! :D

Lenke til kommentar

Bare så det er sagt så er ikke Cradle Of Filth black metal... selvom de har "sint" vokal. ;) det har heller aldri hevda å vær BM for den saks skyld. Har snakket litt med han ene gitaristen der, og han beskriver stilen dems selv som veldig inspirert av Maiden rent melodimessig.

Lenke til kommentar
Du aner ikke hvor mye musikk du har nevnt jeg bare elsker... :love: Spesielt det siste året er det blitt mye ny musikk på meg, sverga til Metallica og black metal for et års tid siden. Men oppdaga spesielt The Hives, Blood Brothers, The Mars Volta og Queens Of the stoneage som fikk meg til å sniffe på annen musikk.. Immortal, cradle of filth, burzum o.l. er lagt på hylla for godt. :yes:

 

:edit; Leifer

Bytte ut Immortal med THE HIVES?!?!?!? woooo0000t!??!?!?! :thumbdown::nei:

Lenke til kommentar
Bare så det er sagt så er ikke Cradle Of Filth black metal... selvom de har "sint" vokal. ;) det har heller aldri hevda å vær BM for den saks skyld. Har snakket litt med han ene gitaristen der, og han beskriver stilen dems selv som veldig inspirert av Maiden rent melodimessig.

Kan du hilse ham fra meg og si at han burde kjøre gitaren sin langt opp i ræva på den uhyre grusomme vokalisten?

Lenke til kommentar
Kan du hilse ham fra meg og si at han burde kjøre gitaren sin langt opp i ræva på den uhyre grusomme vokalisten?

Nei...neimen om jeg tør. Fyren ser jævlig skummel ut :!:

 

Cacophony er btw. noe av det verste jeg hører av gitarmusikk...wank, wank og atter wank. Det verste er låta som så fint blir kalt "Steve Vai - Speed Metal Symphony", som seff ikke er Vai, men..ja...Cacophony :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...