Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men fy for et språk på deg :wee:

Bra du skal inn i armyen et år nå da, så får man litt skikk på deg! :D

Haha...you wish.

Er som en kamerat av meg...millitæret er han lydig og oppegående som fan...han kommer hjem og gjør NADA :wee:

Jeg skal bli som han :wee:

 

 

Feiret fattern sin 50 års dag...

Fikk se min onkels typer (ja jeg har en homofil onkel).

Var rart...

Altså...de to...jah... :ermm:

 

Dog, snart mere sopranos :woot:

Lenke til kommentar
anette_ bor du i oslo eller svelivk?

shopper i oslo, er på svelvik dagene.. går litt i surr her ja..

Hu bor i Svelvik ved Drammen ja. Men henger vel mye i Oslo.

 

Jaja.. nå har jeg kommet hjem fra dama. Gikk vel ganske greit idag etter en liten krangel igår kveld. Også skulle hun komme opp hit kl. 09:30 i morgen tidlig. For moren hennes overnatter hos sjefen (aner jeg :love:?) og faren hennes skal bort da, så han kjører hun opp til meg. Blir vanskelig å komme opp selv om det er belønning på døra. :p

 

Også i morgen blir det å ture til Oslo for å se filmen til metallica. (Some kind of Monster elns) blir ganske artig. (Dama blir ikke med dit da, liker ikke Metallica hun. :( Blir med fetteren min. :thumbdown: Han er teit. :p)

 

@ MrX_: Jobber fortsatt samme sted? Levere oppsigelsen min på Mandag elns jeg... Dette er siste ferieuka mi, og jeg vil ikke jobbe liksom. Skaffer meg heller jobb på Coop Prix på Korset.. Fått tilbud om jobb der. :w00t: Stue matvarer. :p Også tjener jeg vel bedre enn det hølet du(vi:P) jobber. :p

Lenke til kommentar

Hadde en snedig opplevelse i min bil i dag.... Vi satt på vorspiel og hadde det fint -> i bilen (edru selvsagt) - > jeg kjører mot byen, dama til en av mine venner begynte med litt orale aktiviteter på kjærestens sin i min bil -> fullbyrdet etter lydene å dømme, det ble stilt i bilen... jeg og 2 til ble satt ut, har ikke tort å se etter flekker :scared:

Lenke til kommentar
@ HalTan:

 

Er Bobby Conn CD'er vanskelig å få tak i? Lasta ned noen sanger fra Rise Up! albumet. Ikke akuratt lett å finne noen sanger, men DÆVEN for en sinnsvakt genial artist. *digge*

Platekompaniet har tatt inn en god del i forbindelse med Øya, tror jeg. Sjekk spesiellt etter albumet "The Golden Age". Ah! Blir faen ikke bedre. (Ironisk nok hørte jeg på albumet mens jeg fant posten din). Ellers er "Rise Up!" bra, og det nyeste "The Homeland" har noen UTROLIG feite låter (Relax, Cashing Objections +++).

 

"And I'm so proud of being a whore, lay me down, turn me on and gimme some mooore!"

 

Oh yeah.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...