Dorian Gray Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hæ? Fikk du ikke betalt? Kanskje han brukte de? Jeg tror ikke de kan nekte å betale deg etter du har jobbet en hel sommer. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) jeg er bare flink til å bruke masse penger fikk siste lønn i går, så nå er det iPod kjøp til uka...skulle bare ønske den hadde gått litt ned i pris Endret 14. august 2004 av MrX_ Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) *Sliten!!!! *, det tar på å shoppe en hel dag. Men det var salg på lindeberg butikken da ;D hehe.. Lurer på hvor langt jeg har gått i dag sånn tilsammen Har jo gått hele tiden fra halv to til halv sju. Endret 14. august 2004 av Anette_ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) *Sliten!!!! *, det tar på å shoppe en hel dag. Men det var salg på lindeberg butikken da ;D hehe.. Lurer på hvor langt jeg har gått i dag sånn tilsammen Har jo gått hele tiden fra halv to til halv sju. det er vil ikke så lagt å gå ut og inn av et prøve rom? men seriøs. shoppe siden halv 2... klarer meg med max 30 min jeg.. å det er max! jeg er bare flink til å bruke masse penger fikk siste lønn i går, så nå er det iPod kjøp til uka...skulle bare ønske den hadde gått litt ned i pris da har du jo fått litt igjen.. Endret 14. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Natrium: Går jo ikke bare inn og ut av prøverom, det er liksom opp og ned karl johan noen ganger og rundt omkring andre gater og Posta bilde av den nye lindeberg toppen min i recent Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 joa...men alikevel...kasta bort to månder føler jeg...så mye jeg kunne gjort... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Skal formatere senere, noen som har tips til hva jeg må huske backup av..? - mailer (åssen importerer jeg til Outlook igjen? ) - Mine Dokumenter - Favoritter - Logger Mer..? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Bilder... Men hvorfor kan ikke folk bare ta telefonen eller ihvertfall svare på meldinger... *furte* Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Natrium: Går jo ikke bare inn og ut av prøverom, det er liksom opp og ned karl johan noen ganger og rundt omkring andre gater og Posta bilde av den nye lindeberg toppen min i recent den toppen var fin Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hoax Innlegg: (1)666 Nam Taco mat nå Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) morsomt å bytte avartar HalTan? Endret 14. august 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 morsomt å bytte avartar HalTan? Han kjeder seg, så han bytter manuelt. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 anette_ bor du i oslo eller svelivk? shopper i oslo, er på svelvik dagene.. går litt i surr her ja.. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Skal formatere senere, noen som har tips til hva jeg må huske backup av..? - mailer (åssen importerer jeg til Outlook igjen? ) - Mine Dokumenter - Favoritter - Logger Mer..? Mail filene til outlook er vel .DBX format, mailene ligger i det "arkivet" eller arkivene hvis det er innstillt for flere kontoer i outlook. Importering er enklest hvis du gjennoppretter kontoene og velger import når du står i riktig konto så det kommer inn fra riktig DBX. Ta savegames og sånn hvis du har noe. har du emule eller noe og en folder med downloads så er det kjekkt å ha det kanskje. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Mail filene til outlook er vel .DBX format, mailene ligger i det "arkivet" eller arkivene hvis det er innstillt for flere kontoer i outlook. Importering er enklest hvis du gjennoppretter kontoene og velger import når du står i riktig konto så det kommer inn fra riktig DBX. det er feil, hos meg ligger de i en .pst fil, men det er jo uansett lurt å teste først og ta kopi av alle outlook filene som har med mailen å gjøre Endret 14. august 2004 av Lufen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 nå var det dødt her.. ingen har posta på en time snart.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Tja, folk er vel ute og hygger seg på lørdagskvelden. Bare "erkenerdene" som sitter igjen her... Som meg selv bl.a, selv om enkelte nektet for at jeg var det. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 weee.. feira bursdag i dag.. fikk 1800.. synd at hammar.no ikke tar i mot bestillinger... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 *jume ut: GRATULERER MED DAGEN osv osv* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 *jume ut: GRATULERER MED DAGEN osv osv* tak.. men har ikke dag før på tir. da.. 17august ruler weee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg