Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Sliten!!!! *, det tar på å shoppe en hel dag. Men det var salg på lindeberg butikken da ;D hehe..  Lurer på hvor langt jeg har gått i dag sånn tilsammen :hmm: Har jo gått hele tiden fra halv to til halv sju.

det er vil ikke så lagt å gå ut og inn av et prøve rom? :p

men seriøs. shoppe siden halv 2...

klarer meg med max 30 min jeg.. å det er max!

jeg er bare flink til å bruke masse penger  fikk siste lønn i går, så nå er det iPod kjøp til uka...skulle bare ønske den hadde gått litt ned i pris

 

da har du jo fått litt igjen..

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Skal formatere senere, noen som har tips til hva jeg må huske backup av..?

 

- mailer (åssen importerer jeg til Outlook igjen? )

- Mine Dokumenter

- Favoritter

- Logger

 

Mer..?

Mail filene til outlook er vel .DBX format, mailene ligger i det "arkivet" eller arkivene hvis det er innstillt for flere kontoer i outlook. Importering er enklest hvis du gjennoppretter kontoene og velger import når du står i riktig konto så det kommer inn fra riktig DBX.

 

Ta savegames og sånn hvis du har noe. har du emule eller noe og en folder med downloads så er det kjekkt å ha det kanskje.

Lenke til kommentar

Mail filene til outlook er vel .DBX format, mailene ligger i det "arkivet" eller arkivene hvis det er innstillt for flere kontoer i outlook. Importering er enklest hvis du gjennoppretter kontoene og velger import når du står i riktig konto så det kommer inn fra riktig DBX.

 

det er feil, hos meg ligger de i en .pst fil, men det er jo uansett lurt å teste først og ta kopi av alle outlook filene som har med mailen å gjøre

Endret av Lufen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...