Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God morgen alle sammen! Etter 4 solide timer på sengen er jeg oppe igjen, idag er det Amerikansk Fotball Treningsleir på Varden, fra 1000 til 1800! Dette blir artig! Hvis det er noen i Bergensområdet som ønsker å prøve seg på amerikansk fotball, så stikk innom og snakk med oss! Det er god trening, kjempegodt lagsamarbeid og du får mange nye venner. Sjekk www.bergenstorm for mer info! Yeah! Snakkes der!

 

This message brought to you by the NoAFF.

Jeg kjenner to andre på Bergen Storm ;)

Hehe eg spilte med Bergen storm for noen år siden. Svogeren spiller med de enda. Ahh hadde eg bare hatt kondis. Eg klarte meg fint (mener eg) når det gjaldt styrke men min ræva kondis gjorde at eg ikke varte noe lenge. Fucket ryggen der også. :/

Lenke til kommentar
Da har jeg lest de siste sidene jeg ikke har fått med meg.

 

Før jeg la meg i natt så jeg et stjerneskudd på himmelen, også så jeg noe annet som lyste usedvanlig sterkt.. Aner ikke hva det var.. Kanskje en UFO? :ohmy:?

ja det var jeg som kjørte UF0en. den var litt hard på klutchen så jeg mått spenne meg fast for å trykke den ned , så jeg kræsja... neste gang blir det UFO med atomatgir :thumbup:

Lenke til kommentar
Før jeg la meg i natt så jeg et stjerneskudd på himmelen, også så jeg noe annet som lyste usedvanlig sterkt.. Aner ikke hva det var.. Kanskje en UFO? :ohmy:?

Kanskje bare et stjerneskudd?

Som står stille? Det sto HELT stille på himmelen og lyste mye sterkere enn alle de andre stjernene.

Lenke til kommentar
Før jeg la meg i natt så jeg et stjerneskudd på himmelen, også så jeg noe annet som lyste usedvanlig sterkt.. Aner ikke hva det var.. Kanskje en UFO? :ohmy:?

Kanskje bare et stjerneskudd?

Som står stille? Det sto HELT stille på himmelen og lyste mye sterkere enn alle de andre stjernene.

Månen :whistle:

Lenke til kommentar
Månen :whistle:

 

Den er ikke så liten. ;)

Hvis noe faller rett mot deg eller bort fra deg så kan det se ut som om det står stille på avstand, men du kan jo sjekke UFO Norge :) Det er sikkert ikke bare vi jordboere som synes stjerneskudd og sånn er fint å se på ;)

 

 

Google skin'et er nok bare pga OL greierne. Er aldri på Google.com, har jo Google Toolbar :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...