BeFs Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Nei, legge seg da. Skal opp i morgen og gå på shopping til jeg begynner på skolen. God natt godtfolk! "su - halt -p" Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Jeg er så JÆVLA forbanna på sms greiene som driver å sprer seg...hvor legnge før det blir stengt tro? Det er dirkete pyramide spill, uansett om dem påstår det ikke er det... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Fortsatt folk som er våkne her? Er på sommer-LAN nå. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 (endret) [Trøtt]Jeg kubber[/Trøtt] *Gjeeeeeeeeeeeeeeeesp* Endret 14. august 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Bør legge meg snart.. Må snu døgnet i dag eller morgen, må pakke og rydde rommet.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Nei....eg går ut og tar meg en røyk før eg kubber. Må stresse med noen greier imorgen så er det PARTY!!!!! Woohoooo! God natt over og ut! Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Right... for de som kan feste i morgen... Er nok pent nødt til å jobbe jeg ja. Men skal heller ta det igjen neste helg . En kompis stakk innom meg på jobb nå . ganske koselig å holde meg med selskap når det ikke er noen å kaste ut i dag. Fant ut at jeg klinte med 3 jenter forrige lørdag da jeg var på fest hos han. Har har tatt bilde av meg med to... trodde jeg bare hadde rotet med en jeg. Ble visst mer full enn jeg trodde. Det er noe spesielt med det å dra til en plass der ingen kjenner deg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Hehehe din P.I.M.P!! Er det ikke forbanna typisk forresten. Eg må ha gjort noe grusomt i denne eller forrige liv siden gudene hater meg så mye. Går ut og ser at det blåser en del og det er noen virkelig mørke tunge skyer som trueer. Vedder på at imorgen blir det vind og regn. Arrggh!!! Typisk!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 God morgen alle sammen! Etter 4 solide timer på sengen er jeg oppe igjen, idag er det Amerikansk Fotball Treningsleir på Varden, fra 1000 til 1800! Dette blir artig! Hvis det er noen i Bergensområdet som ønsker å prøve seg på amerikansk fotball, så stikk innom og snakk med oss! Det er god trening, kjempegodt lagsamarbeid og du får mange nye venner. Sjekk www.bergenstorm for mer info! Yeah! Snakkes der! This message brought to you by the NoAFF. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Sånn, da var jeg hjemme igjen. Tassa forbi "The World" i Monaco, så jeg tok et par bilder av de rike og lykkelige som satt på verandaene og vinket: Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Nå har jeg stått opp og skal ned på posten og se etter norgespakke som pakker shuttelen min ellr evt gråpapir til å pakke den inn i.. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Ahh.. Første fridag på tolv dager. *nyte* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 (endret) o0o0o, hodet mitt.. Tror det ble litt for mye å drikke EDIT: slappe av med Tvshop Endret 14. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Oslo here I come Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Oslo = Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Incorrect, psilocybe. Oslo = (Ja, jeg bor i Oslo. )) Er en del butikker osv. som du bør få med deg, og litt annet du også bør se.) Endret 14. august 2004 av dimiles Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 God morgen alle sammen! Etter 4 solide timer på sengen er jeg oppe igjen, idag er det Amerikansk Fotball Treningsleir på Varden, fra 1000 til 1800! Dette blir artig! Hvis det er noen i Bergensområdet som ønsker å prøve seg på amerikansk fotball, så stikk innom og snakk med oss! Det er god trening, kjempegodt lagsamarbeid og du får mange nye venner. Sjekk www.bergenstorm for mer info! Yeah! Snakkes der! This message brought to you by the NoAFF. Jeg kjenner to andre på Bergen Storm Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Høhøh.. *våkne opp med: Cartoons - Witchdoctor* Ching Chang Wallala bing bang Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Våkne ja... Tror jeg må lage litt frokost... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 I dag blir det Wraps til frokost... Forbanna fylle syk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg