Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Right... for de som kan feste i morgen... :no:

 

Er nok pent nødt til å jobbe jeg ja. Men skal heller ta det igjen neste helg :) .

 

En kompis stakk innom meg på jobb nå . ganske koselig å holde meg med selskap når det ikke er noen å kaste ut i dag. Fant ut at jeg klinte med 3 jenter forrige lørdag da jeg var på fest hos han. Har har tatt bilde av meg med to... :no: trodde jeg bare hadde rotet med en jeg. Ble visst mer full enn jeg trodde. Det er noe spesielt med det å dra til en plass der ingen kjenner deg :)

Lenke til kommentar

Hehehe din P.I.M.P!!

 

Er det ikke forbanna typisk forresten. Eg må ha gjort noe grusomt i denne eller forrige liv siden gudene hater meg så mye. Går ut og ser at det blåser en del og det er noen virkelig mørke tunge skyer som trueer. Vedder på at imorgen blir det vind og regn. Arrggh!!! Typisk!!

Lenke til kommentar

God morgen alle sammen! Etter 4 solide timer på sengen er jeg oppe igjen, idag er det Amerikansk Fotball Treningsleir på Varden, fra 1000 til 1800! Dette blir artig! Hvis det er noen i Bergensområdet som ønsker å prøve seg på amerikansk fotball, så stikk innom og snakk med oss! Det er god trening, kjempegodt lagsamarbeid og du får mange nye venner. Sjekk www.bergenstorm for mer info! Yeah! Snakkes der!

 

This message brought to you by the NoAFF.

Lenke til kommentar
God morgen alle sammen! Etter 4 solide timer på sengen er jeg oppe igjen, idag er det Amerikansk Fotball Treningsleir på Varden, fra 1000 til 1800! Dette blir artig! Hvis det er noen i Bergensområdet som ønsker å prøve seg på amerikansk fotball, så stikk innom og snakk med oss! Det er god trening, kjempegodt lagsamarbeid og du får mange nye venner. Sjekk www.bergenstorm for mer info! Yeah! Snakkes der!

 

This message brought to you by the NoAFF.

Jeg kjenner to andre på Bergen Storm ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...