Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag skjedde det noe Jæ*lig rart, Jeg satt på en benk utenfor Senralbadet i Bergen, Så kom det en UTROLIG femi gutt på ca. 16-17 år, og satt seg vedsiden av meg.

Han tok beina i kross, og hånden oppå kneet, så sa han : "Jag heter Stefan"(svensk)

så sa jeg "ok"

så spurte han meg om hvor gammel jeg var, og hvor jeg gikk på skole, og om jeg var sammen med noen...

og.... om jeg likte gutter!!!! :ermm: , så sa jeg nei, og gikk :s

trodde aldri jeg skulle bli sjekket opp av en GUTT ! :ohmy:

Lenke til kommentar
I dag skjedde det noe Jæ*lig rart, Jeg satt på en benk utenfor Senralbadet i Bergen, Så kom det en UTROLIG femi gutt på ca. 16-17 år, og satt seg vedsiden av meg.

Han tok beina i kross, og hånden oppå kneet, så sa han : "Jag heter Stefan"(svensk)

så sa jeg "ok"

så spurte han meg om hvor gammel jeg var, og hvor jeg gikk på skole, og om jeg var sammen med noen...

og.... om jeg likte gutter!!!! :ermm: , så sa jeg nei, og gikk :s

trodde aldri jeg skulle bli sjekket opp av en GUTT ! :ohmy:

Da er du sikkert en søtnos. ;)

Lenke til kommentar
Doh... er www.tele2.no dødt?

Det virker sånn, kom ikke inn der når jeg prøvde istad..

 

Imorgen må jeg stå opp tidlig for å dra med meg shuttelen på postkontoret og sende den til komplett. Nå som jeg hadde fått den nydeligste flatskjermen til den og :dontgetit: Vedder for at det koster sykt mye å sende den.. Men jeg kan jo håpe på å få en data som virker etterhvert.

 

Får vel skrive et brev til komplett for å legge med og sende den da..

Hmm jeg tviler faktisk sterkt på at det er noe galt med den Shuttle PC'en, det er nok bare instillinger i BIOS eller prosessor som har for dårlig kontakt med kjøleren. Det er mange ting som kan få en PC til å restarte av seg selv uten at det er noe som helst feil med selve maskinen.

 

Virkelig synd at du plages med den, den jeg bygget til meg selv ble veldig bra og den er utrolig lik din. Jeg har i ettertid bygget to til av samme modellen og de er også helt iorden.

De to jeg bygget for andre har den orginale ICE kjøleren, men min har vannkjølt 3D-kort og CPU.

 

Har ikke foreldrene dine eller noen kjenninger en IT ansvarlig på jobb som kan ta seg 15 min til å sjekke den?

Lenke til kommentar
Vedder for at det koster sykt mye å sende den.. Men jeg kan jo håpe på å få en data som virker etterhvert.

 

 

Får vel skrive et brev til komplett for å legge med og sende den da..

Når de har fått maskina og funnet ut at den er mongo, så ringer du dem og sier du vil ha varer for de utleggene du har hatt.. Det gjorde jeg, funka fett. (Bortsett fra at jeg ringte til sjefen på Komplett og gav dem 2 dager på å ordne opp i skjermkortet mitt de ikke klarte å finne feil på. "Jeg skal se på saken", sa han. Dagen etter fikk jeg mail om at jeg fikk tilsent et mye bedre skjermkort og 50 CD-R plater..:) )

 

Om du ikke vil betale, kan du be dem sende deg en ferdig utfylt og betalt lapp du fester på pakken.. Den har jeg også vært borti..

Lenke til kommentar
I dag skjedde det noe Jæ*lig rart, Jeg satt på en benk utenfor Senralbadet i Bergen, Så kom det en UTROLIG femi gutt på ca. 16-17 år, og satt seg vedsiden av meg.

Han tok beina i kross, og hånden oppå kneet, så sa han : "Jag heter Stefan"(svensk)

så sa jeg "ok"

så spurte han meg om hvor gammel jeg var, og hvor jeg gikk på skole, og om jeg var sammen med noen...

og.... om jeg likte gutter!!!! :ermm: , så sa jeg nei, og gikk :s

trodde aldri jeg skulle bli sjekket opp av en GUTT ! :ohmy:

Ta hele greia positivt :)

 

 

 

 

WB jensemann:)

Lenke til kommentar
I dag skjedde det noe Jæ*lig rart, Jeg satt på en benk utenfor Senralbadet i Bergen, Så kom det en UTROLIG femi gutt på ca. 16-17 år, og satt seg vedsiden av meg.

Han tok beina i kross, og hånden oppå kneet, så sa han : "Jag heter Stefan"(svensk)

så sa jeg "ok"

så spurte han meg om hvor gammel jeg var, og hvor jeg gikk på skole, og om jeg var sammen med noen...

og.... om jeg likte gutter!!!! :ermm: , så sa jeg nei, og gikk :s

trodde aldri jeg skulle bli sjekket opp av en GUTT ! :ohmy:

Var det deg?? :blush:

 

 

 

:tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...