Bleelekwwl Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 *se rart på AnAnAs* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) *spise videre..late som ingenting.... kjenne alle lakerolpakkene samle seg opp...fise på ahpadt* Dagens laxativvits Store inntak kan virke lakserende Endret 13. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Doh... er www.tele2.no dødt? Det virker sånn, kom ikke inn der når jeg prøvde istad.. Imorgen må jeg stå opp tidlig for å dra med meg shuttelen på postkontoret og sende den til komplett. Nå som jeg hadde fått den nydeligste flatskjermen til den og Vedder for at det koster sykt mye å sende den.. Men jeg kan jo håpe på å få en data som virker etterhvert. Får vel skrive et brev til komplett for å legge med og sende den da.. Natti natt. og til Thea: Vær fornøyd med kroppen din! Plese for min skyld om ikke annet, så må du være det. Du har ingenting å være missfornøyd med..! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Bowling...det er lenge siden jeg har gjort... *finne Dr.Basus* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Doh... er www.tele2.no dødt? Det virker sånn, kom ikke inn der når jeg prøvde istad.. Imorgen må jeg stå opp tidlig for å dra med meg shuttelen på postkontoret og sende den til komplett. Nå som jeg hadde fått den nydeligste flatskjermen til den og Vedder for at det koster sykt mye å sende den.. Men jeg kan jo håpe på å få en data som virker etterhvert. Det koster ca 120,- Endret 13. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Anette: Kom til Oslo på bursdagsfesten min da, sweetie. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Anette: Kom til Oslo på bursdagsfesten min da, sweetie. Har du hatt bursdag også har jeg glemt det?? Skal til oslo imorgen, det eneste jeg vet er at jeg skal shoppe! og ikke tenke på at typen min er litt sur på meg og sure meldinger svarer jeg ikke på ihvertfall... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Anette: Kom til Oslo på bursdagsfesten min da, sweetie. Har du hatt bursdag også har jeg glemt det?? Har bursdag den 18. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Anette: Kom til Oslo på bursdagsfesten min da, sweetie. Har du hatt bursdag også har jeg glemt det?? Skal til oslo imorgen, det eneste jeg vet er at jeg skal shoppe! og ikke tenke på at typen min er litt sur på meg og sure meldinger svarer jeg ikke på ihvertfall... Slemt gjort. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Neida jeg er ikke slem. Bare j*velig lei av furtinga hans Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg har fått vannblemme. Gjør det vondt å stikke hull på den? Hater smerte. *grine* Vondt å bare klemme på den jo Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hvis du ikke gjør noe med den er den borte imorgen tidlig... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hvis du ikke gjør noe med den er den borte imorgen tidlig... Seriøst? Da unngår jeg den smerten der. Skal ta bussen 07. Kommer til å bli en hyggelig ansatt i morgen Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Anette: Kom til Oslo på bursdagsfesten min da, sweetie. Har du hatt bursdag også har jeg glemt det?? Har bursdag den 18. den 18. begynner jeg på vgs. EDit: hva ønsker du deg da? Endret 13. august 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Neida jeg er ikke slem. Bare j*velig lei av furtinga hans Do something about it then Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Neida jeg er ikke slem. Bare j*velig lei av furtinga hans Do something about it then Foreslår du at jeg skal dumpe han? Trokke det du.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 konfronter han med at du er lei av at han furter hele tiden, så går nok ting bedre.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg også. men jeg begynner på GK da.... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Neida jeg er ikke slem. Bare j*velig lei av furtinga hans Do something about it then Foreslår du at jeg skal dumpe han? Trokke det du.. Det gååår ann og snakke om ting uten å gå til drastiske steg med en gang da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg