Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Jau, du fniser riktig så jentete når du først begynner... hihi!

Hey... Kanskje jeg blir påvirket av deg da?... Har aldri fått slike anfall før... elller det har bare skjedd når jeg har vært veldig trøtt eller påvirket av alkohol..

Har jo fortalt om den gangen som jeg og kalle drev og hadde seksuell omgang med CRT skjermene våre da :lol:

Jaja... Du er vell gått for dagen nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pokkers homse data... :grumpy:

Nå prøver windows\skjermdriveren og ta livet av skjermen min her...

Tør ****** ikke og vere i windows mer. Hele skjermen gikk hvit\lilla\rosa... :wow: Noe jeg går ut i fra ikke er helt normalt ettersom det aldri har skjedd her før vertfall... hmpf!

CFD: Jeg er allerede hjemme jeg...

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Neida, neida, vært på skole i dag. Tre ville vestkantgutter har gått sammen om å skape en krig mot meg, kaster viskelær og alt mulig. Men i morgen skal jeg være forberedt.. :woot:

Fikk forresten stipend i dag. 6000 i halvåret!!!! :wow:

Lenke til kommentar

Thea: Hvor gamle? ;) Det er liksom barneskole teknikken.. Vær slem og kast ting på jenta du liker.. Jehjeh :shrug:

HalTan: Damn d00d, det suger.. Stikk og heng med noen venner.. Tenk på noe annet? Hjelper en stund, men ikke alltid det funker though.. God bedring, anyways

__

Jeg har skikkelig dilemma her.. Skal jeg mekke pannekaker med ertesuppe, lasagne, eller fløtegratinerte poteter? Har tid nok, og ingredienser.. Må nesten invitere noen over hvis det blir en av de 2 siste, men samtidig lurer jeg på om jeg skal gidde... Kan noen gi meg råd?

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke helt hva det gikk av meg igår ,men jeg begynte og le for absolutt ingenting.. Fatter egentlig ikke hva som var så morsomt ,men uansett så var det jo utrolig tidig og ligge på benken på Togstasjonen da..  *grin*

...kalles fjortis ;)

I dag kommer TRP hjem!

Jesus jeg gleder meg. Har ikke sett den fyren på..hmz...siden i høst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...