CFD Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jau, du fniser riktig så jentete når du først begynner... hihi! Hey... Kanskje jeg blir påvirket av deg da?... Har aldri fått slike anfall før... elller det har bare skjedd når jeg har vært veldig trøtt eller påvirket av alkohol.. Har jo fortalt om den gangen som jeg og kalle drev og hadde seksuell omgang med CRT skjermene våre da Jaja... Du er vell gått for dagen nå? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Pokkers homse data... Nå prøver windows\skjermdriveren og ta livet av skjermen min her... Tør ****** ikke og vere i windows mer. Hele skjermen gikk hvit\lilla\rosa... Noe jeg går ut i fra ikke er helt normalt ettersom det aldri har skjedd her før vertfall... hmpf! CFD: Jeg er allerede hjemme jeg... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Nå sto jeg opp.. etter 12 timers søvn.. er litt forkjøla og slapp... eneste bortedagen jeg har til nå.. så nå kan jeg ikke være mer borte.. Daniel: Det var en kul desktop, skal skifte til den 1.desember. IKKE før. Lenke til kommentar
zed Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hvor mange borte-dager kan du ha? Jeg har hatt en siden jeg begynte i høst. Tror kanskje det blir en til i morra *host* Er forkjølet og slapp også Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 weee, 3+ på nynorsk stil! :woho: Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) argh.. fransk prøve i morgen D: 'kommer aldri til å gå bra Endret 18. november 2003 av Soldier_448 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Da er jeg hjemme fra skolen, wuhu. Ellers var dette en skikkelig drittdag :grine: dessuten er jeg deppa i dag, av andre grunner også ( Wohooooo EDIT: God dag Thea, du lukser rundt her ja syk? ( Endret 18. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Neida, neida, vært på skole i dag. Tre ville vestkantgutter har gått sammen om å skape en krig mot meg, kaster viskelær og alt mulig. Men i morgen skal jeg være forberedt.. Fikk forresten stipend i dag. 6000 i halvåret!!!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Ey! Nice med stipend da ) for min del glemte jeg å levere søknad før fristen gikk ut ( FLOTT. Endret 18. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 God morgen folkens. Vel har ikke så mye å fortelle enda siden eg netopp har våknet. :/ Hjernen er bedøvet. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Haha, typisk typisk... spiste på Jafs i dag etter skolen. DIGG mat ass! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Haha, typisk typisk... spiste på Jafs i dag etter skolen. DIGG mat ass! That reminds me... *løpe til kjøleskapet* Morn snøhund ) Endret 18. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg synes Snowdog burde få en fastere søvnrytme. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 nvoetfiv svarer ikke på msn ( Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Jeg synes Snowdog burde få en fastere søvnrytme. Hehe jobber med saken. Idag la jo eg meg kl05 eller noe. det er jo litt tidlig for meg. Edit: vifteovn driver sikkert og idler. Endret 18. november 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg synes Snowdog burde få en fastere søvnrytme. Hehe jobber med saken. Idag la jo eg meg kl05 eller noe. det er jo litt tidlig for meg. Tidlig om MORGENEN ja Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Thea: Hvor gamle? Det er liksom barneskole teknikken.. Vær slem og kast ting på jenta du liker.. Jehjeh HalTan: Damn d00d, det suger.. Stikk og heng med noen venner.. Tenk på noe annet? Hjelper en stund, men ikke alltid det funker though.. God bedring, anyways __ Jeg har skikkelig dilemma her.. Skal jeg mekke pannekaker med ertesuppe, lasagne, eller fløtegratinerte poteter? Har tid nok, og ingredienser.. Må nesten invitere noen over hvis det blir en av de 2 siste, men samtidig lurer jeg på om jeg skal gidde... Kan noen gi meg råd? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 mekk pannekaker *uten* ertesuppe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg fatter ikke helt hva det gikk av meg igår ,men jeg begynte og le for absolutt ingenting.. Fatter egentlig ikke hva som var så morsomt ,men uansett så var det jo utrolig tidig og ligge på benken på Togstasjonen da.. *grin* ...kalles fjortis I dag kommer TRP hjem! Jesus jeg gleder meg. Har ikke sett den fyren på..hmz...siden i høst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg