LarsP Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kult, 3 dager før jeg drar i hæren presterer jeg å slå meg helseløs. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Skarru ha bank Scoot?!.. Edit; Neida, jeg bare følte at hun trengte litt kos.. Er det så galt da? Endret 13. august 2004 av BeFs Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kult, 3 dager før jeg drar i hæren presterer jeg å slå meg helseløs. Hvordan? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kult, 3 dager før jeg drar i hæren presterer jeg å slå meg helseløs. Hvordan? med hammer? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Skarru ha bank Scoot?!.. Edit; Neida, jeg bare følte at hun trengte litt kos.. Er det så galt da? .. Kos i vei Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Ingen som reagerte på at jeg koste litt på snøhund... Men koser jeg litt på en jente, da blir det bråk!... Tvilsomt opplegg dette.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Her er alle velkommen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Eg prøvde å ignorere det der. Fikk innover tiss. :S Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kjæresten min skrev i mld nå: "Vi kjørte nettopp i grøfta. **** er stein og vet ikke hva han dreiv med. Kunne endt dårlig." Rart jeg ikke liker vennegjengen hans? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Fikk innover tiss. "Muhahahhaha"... *Roe ned litt nå* Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Ingen som reagerte på at jeg koste litt på snøhund... Men koser jeg litt på en jente, da blir det bråk!... Tvilsomt opplegg dette.. Sånn er opplegget på hw.no Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 "Vi kjørte nettopp i grøfta. **** er stein og vet ikke hva han dreiv med. Kunne endt dårlig." Rart jeg ikke liker vennegjengen hans? Uhm, antar at "stein" er synonymt med "høy", "rusa" osv. Hva med å finne seg normale venner? No offense, men det får da være grenser... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kjæresten min skrev i mld nå: "Vi kjørte nettopp i grøfta. **** er stein og vet ikke hva han dreiv med. Kunne endt dårlig." Rart jeg ikke liker vennegjengen hans? Nei, det er ikke rart! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kjæresten min skrev i mld nå: "Vi kjørte nettopp i grøfta. **** er stein og vet ikke hva han dreiv med. Kunne endt dårlig." Rart jeg ikke liker vennegjengen hans? Idiotiske venner som i det hele tatt lar han sette seg i bilen... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 chatta med drømme dame i dag på msn.. fikk en meliding fra en kamerat som jeg sendte videre til hu. tast 1 hvis du liker meg tast 2 hvis du vil kline med meg tast 3 hvis du liker meg som venn tast 4 hvis du syns jeg er en glad jente eller gutt tast 5 hvis du er glad i meg tast 6 hvis du vil ha sex med meg tast 7 hvis du hater meg tast 8 hvis du synsj jeg er irriterende tast 9 hvis du syns jeg er tjukk hu svarte 4 , 5 , 6, har kjent a i mange år nå.. men har bare ikke tørt å prøve meg.. skal jeg ta dette som et kraftig hint til at jeg burde prøve meg på a? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Fyllekjørere er de jeg hater mest i trafikken, enda mer en UP. Får flashback til Alexander Ness hver gang jeg hører om noe fyllekjøring, RIP. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 "Vi kjørte nettopp i grøfta. **** er stein og vet ikke hva han dreiv med. Kunne endt dårlig." Rart jeg ikke liker vennegjengen hans? Uhm, antar at "stein" er synonymt med "høy", "rusa" osv. Hva med å finne seg normale venner? No offense, men det får da være grenser... Er ikke mine venner. Faen for et teit miljø. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Er ikke mine venner. Faen for et teit miljø. Men du burde prøve å få han vekk fra det tuller eller noe var det jeg mente... Tror jeg. Ja, det var det. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Du satt på med en stein sjåfør? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Du satt på med en stein sjåfør? Ikke jeg. Jeg ville aldri satt meg inn i en bil med han som sjåfør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg