Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Santoz blir igjen med foreldrene mine. Mor nektet men eg har ikke noe valg så da blir han her. Min far liker å gå ut med hunden men syns santoz trekker litt for mye. Eg sliter selv avogtil når han skal skynde seg ett sted der det luker spennende. Anyways PARTEY!!! Har ikke gått på en skikkelig fest på evigheter. :wow:

 

 

Edit: Eg har tilåmed fikset meg "date" på lørdagen. Skal møte en jente eg har snakket lenge med og som sendte pirrende meldinger. :green:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Santoz blir igjen med foreldrene mine. Mor nektet men eg har ikke noe valg så da blir han her. Min far liker å gå ut med hunden men syns santoz trekker litt for mye. Eg sliter selv avogtil når han skal skynde seg ett sted der det luker spennende. Anyways PARTEY!!! Har ikke gått på en skikkelig fest på evigheter. :wow:

 

 

Edit: Eg har tilåmed fikset meg "date" på lørdagen. Skal møte en jente eg har snakket lenge med og som sendte pirrende meldinger. :green:

.. trur ikke du kommer hjem før neste morgen ;P

Lenke til kommentar
Off.. Sitter her nå og prøver å lese 9/11 Commission Report. Mye heftig og tungt lesestoff der ass. Og fy fasken så sinnsykt detaljert selve delene om hvordan kapringene forgikk er på i starten. Jeg har lest 30 sider nå og anbefaler alle å lese den. Måtte bare si det. :p

Hvor kan man lese den henn?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...