Marvil Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Sattan til premier det er i Miss Universe da.. *melde seg på* Hvor mye snakker vi om? Smykker, lyskroner, ferietur på yacht, luksusleilighet i New York til leie, kosmetikkprodukter, 9000 dollar og masse annet.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Sattan til premier det er i Miss Universe da.. *melde seg på* Hvor mye snakker vi om? Smykker, lyskroner, ferietur på yacht, luksusleilighet i New York til leie, kosmetikkprodukter, 9000 dollar og masse annet.. Finnes det Mister Universe da? :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Finnes det Mister Universe da? :!: Du kan jo satste på Mr. Olympia da. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Finnes det Mister Universe da? :!: Litt smike og kvinneklær så sniker jeg meg lett inn.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Marvil, deg i bikini/badedrakt sammen med 50 andre Miss Universe deltakere hadde nok avslørt deg. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Snakk for deg sjæl. Eneste jeg trur hadde klart seg er han fra "Alle elsker Miriam". Endret 13. august 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Marvil, deg i bikini/badedrakt sammen med 50 andre Miss Universe deltakere hadde nok avslørt deg. Nahai. Det som kunne avslørt meg var de spørsmålene man får.. Klarer lissom ikke si "Fred på jorden" så mange ganger på rad.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Fanken som eg kjeder meg nå. Går vel ut en tur om ikke så lenge bare for å komme meg ut litt. Imorgen derimot er det PARTEY!!! Beste kompisen har bursdag imorgen og da blir det grill fest. Ahh gleder meg like a mother. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Fanken som eg kjeder meg nå. Går vel ut en tur om ikke så lenge bare for å komme meg ut litt. Imorgen derimot er det PARTEY!!! Beste kompisen har bursdag imorgen og da blir det grill fest. Ahh gleder meg like a mother. Hva skal du gjøre med Santos da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Santoz blir igjen med foreldrene mine. Mor nektet men eg har ikke noe valg så da blir han her. Min far liker å gå ut med hunden men syns santoz trekker litt for mye. Eg sliter selv avogtil når han skal skynde seg ett sted der det luker spennende. Anyways PARTEY!!! Har ikke gått på en skikkelig fest på evigheter. Edit: Eg har tilåmed fikset meg "date" på lørdagen. Skal møte en jente eg har snakket lenge med og som sendte pirrende meldinger. Endret 13. august 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Off.. Sitter her nå og prøver å lese 9/11 Commission Report. Mye heftig og tungt lesestoff der ass. Og fy fasken så sinnsykt detaljert selve delene om hvordan kapringene forgikk er på i starten. Jeg har lest 30 sider nå og anbefaler alle å lese den. Måtte bare si det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Edit: Eg har tilåmed fikset meg "date" på lørdagen. Skal møte en jente eg har snakket lenge med og som sendte pirrende meldinger. You go dog! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Santoz blir igjen med foreldrene mine. Mor nektet men eg har ikke noe valg så da blir han her. Min far liker å gå ut med hunden men syns santoz trekker litt for mye. Eg sliter selv avogtil når han skal skynde seg ett sted der det luker spennende. Anyways PARTEY!!! Har ikke gått på en skikkelig fest på evigheter. Edit: Eg har tilåmed fikset meg "date" på lørdagen. Skal møte en jente eg har snakket lenge med og som sendte pirrende meldinger. .. trur ikke du kommer hjem før neste morgen ;P Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 .. trur ikke du kommer hjem før neste morgen ;P eg kommer ALDRI hjem før neste morgen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Off.. Sitter her nå og prøver å lese 9/11 Commission Report. Mye heftig og tungt lesestoff der ass. Og fy fasken så sinnsykt detaljert selve delene om hvordan kapringene forgikk er på i starten. Jeg har lest 30 sider nå og anbefaler alle å lese den. Måtte bare si det. Hvor kan man lese den henn? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hva mener B[real med at vi er kvitt han 19 august? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 .. trur ikke du kommer hjem før neste morgen ;P eg kommer ALDRI hjem før neste morgen. ... .. Jaok Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hva mener B[real med at vi er kvitt han 19 august? Han skal i militæret.... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hva mener B[real med at vi er kvitt han 19 august? Jeg vil tippe at han skal i forcen... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hva mener B[real med at vi er kvitt han 19 august? han drar til militæret tjohoo, nytt tastatur og kabiss i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg