knut-eirik Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Hoho, Miss Universe på TV2 nå huff... Alla som vinner ønsker seg fred på jord osv.... men pene å se på til tider. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Jepp, det er Fredag den 13. i dag I ca 50km/t fant slangen i bakhjulet på sykkelen ut at det skulle eksplodere. Dekket vrengte seg sånn at felgen skar gjennom sideveggen... Utrolig glad for at jeg ikke tryna Dekket og slangen er history så der flyr en ny bunke hundrelapper Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Idag..? *hente posten* Ja. *lest ferdig* Har du lest hele Autofil på 40minutter..? Autofil skal nytest.. Har fått lest om Cossien og disse humorsidene hittil.. Neinei. Skumlest. Jeg pleier alltid å lese Autofil 3 ganger. Første gangen ser jeg igjennom. Neste gangen leser jeg de mest spennende artikkelene, og den siste gangen leser jeg igjennom alt NØYE. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Jepp, det er Fredag den 13. i dag I ca 50km/t fant slangen i bakhjulet på sykkelen ut at det skulle eksplodere. Dekket vrengte seg sånn at felgen skar gjennom sideveggen... Utrolig glad for at jeg ikke tryna Dekket og slangen er history så der flyr en ny bunke hundrelapper Samme skjedde med meg ned brua i tromsø. Sykla i 62km/t (har sykkelcomputer) så plutselig eksploderte slangen og dekket vrengte seg. Jeg er ufattelig glad for at det ikke gikk verre, det er ca 60cm mellom hvert gjerde. Har forresten bakfelg til 2k. Forsterket alufelg, glad den ikke gikk til helvete. Skal opp å fikse pcn til en lottomillionær, hun lovet meg 200kr for å oppdatere windows, så det er vel lettjente penger Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Skal opp å fikse pcn til en lottomillionær, hun lovet meg 200kr for å oppdatere windows, så det er vel lettjente penger Slask. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 SupremeX - Har hørt noe om en slags masse nesten som skum som man kan fylle slangen så det blir punkteringssikkret, lurer på hvor det er å få tak i Bra felgen din holdt, min fikk seg en skramme, men det går nok bra å file litt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Skal opp å fikse pcn til en lottomillionær, hun lovet meg 200kr for å oppdatere windows, så det er vel lettjente penger Jeg fikk 200 kr for å sette inn et netverkskort... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Sattan til premier det er i Miss Universe da.. *melde seg på* Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Sattan til premier det er i Miss Universe da.. *melde seg på* Hvor mye snakker vi om? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Er det Trump som eier "miss Universe"? Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 *Komme meg på beina sånn at jeg får kjøpt DOOM3 og Autofil snarest* Kommer ikke i butikken enda vel. De som abbonerer får det noen dager tidligere.. Jeg fikk Autofil idag Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Nå er jeg på hotel i fredrikstad Snakkes folkens Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Skal opp å fikse pcn til en lottomillionær, hun lovet meg 200kr for å oppdatere windows, så det er vel lettjente penger Jeg fikk 200 kr for å sette inn et netverkskort... og jeg fikk 250 får å sette sammen en gjør det selv online adsl hos en venn.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=281766&hl= Anyone? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Jeg fikk ingenting for å sette sammen en jeg Kan jeg får den ahpadt? Endret 13. august 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=281766&hl= Anyone? Selg den til meg for 500 Kjapt å greit... 70% av orginalpris burde du få.... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=281766&hl= Anyone? Selg den til meg for 500 Kjapt å greit... 70% av orginalpris burde du få.... Jeg ønsker meg rundt 8k, men jeg får vente litt og høre hva andre sier. Endret 13. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 SupremeX - Har hørt noe om en slags masse nesten som skum som man kan fylle slangen så det blir punkteringssikkret, lurer på hvor det er å få tak i Bra felgen din holdt, min fikk seg en skramme, men det går nok bra å file litt. Har hørt om det, men har heller ikke sett det. Ja, felgen hadde blitt dyr å erstatte.. Slask. Jobben er da verdt såpass? :!: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Slask. Jobben er da verdt såpass? :!: Jeg gjør det for 100! *ringe* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg