Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, det er Fredag den 13. i dag :( I ca 50km/t fant slangen i bakhjulet på sykkelen ut at det skulle eksplodere. Dekket vrengte seg sånn at felgen skar gjennom sideveggen... Utrolig glad for at jeg ikke tryna :) Dekket og slangen er history så der flyr en ny bunke hundrelapper :cry:

Lenke til kommentar
Idag..?

 

*hente posten*

Ja. *lest ferdig* :)

Har du lest hele Autofil på 40minutter..?

 

Autofil skal nytest.. :) Har fått lest om Cossien og disse humorsidene hittil..

Neinei. Skumlest. Jeg pleier alltid å lese Autofil 3 ganger. Første gangen ser jeg igjennom. Neste gangen leser jeg de mest spennende artikkelene, og den siste gangen leser jeg igjennom alt NØYE. :)

Lenke til kommentar
Jepp, det er Fredag den 13. i dag :( I ca 50km/t fant slangen i bakhjulet på sykkelen ut at det skulle eksplodere. Dekket vrengte seg sånn at felgen skar gjennom sideveggen... Utrolig glad for at jeg ikke tryna :) Dekket og slangen er history så der flyr en ny bunke hundrelapper :cry:

Samme skjedde med meg ned brua i tromsø. Sykla i 62km/t (har sykkelcomputer) så plutselig eksploderte slangen og dekket vrengte seg. Jeg er ufattelig glad for at det ikke gikk verre, det er ca 60cm mellom hvert gjerde. Har forresten bakfelg til 2k. Forsterket alufelg, glad den ikke gikk til helvete. :cool:

 

Skal opp å fikse pcn til en lottomillionær, hun lovet meg 200kr for å oppdatere windows, så det er vel lettjente penger :w00t:

Lenke til kommentar
SupremeX - Har hørt noe om en slags masse nesten som skum som man kan fylle slangen så det blir punkteringssikkret, lurer på hvor det er å få tak i :hmm:

 

Bra felgen din holdt, min fikk seg en skramme, men det går nok bra å file litt.

Har hørt om det, men har heller ikke sett det.

 

Ja, felgen hadde blitt dyr å erstatte..

 

Slask. :p  :whistle:

Jobben er da verdt såpass? :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...