Torjus Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Hmmm... Hva med å bruke "Trebuchet MS" skriften på neste hjemmside? Det er en kul skrift! [FONT=Trebuchet MS] Test om HW har Trebuchet MS[/FONT] nei... * EDIT: Leif Endret 13. august 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 njee..høre litt musikk til,kanskje spille gitar med headphones, SÅ legge seg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Natt folks til de som legger seg. *bamseklem* Natta! Jeg køyer..eller, jeg ligger i senga med lappis, men nå legger jeg meg til å sove. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jup, natti natt folks Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Natt folks til de som legger seg. *bamseklem* Natta! Jeg køyer..eller, jeg ligger i senga med lappis, men nå legger jeg meg til å sove. Uh...sexy Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 ahpadt; Som du driver å prater i den laptopen din, tror du at du er kul eller? Altså, jeg har hat laptop i 3-4år nå, joda, veldig praktisk, kjekk å ha osv.. Men, ehh.. jekk ned skrytefaktoren 2-3hakk? Please? For meg?.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) ahpadt;Som du driver å prater i den laptopen din, tror du at du er kul eller? Altså, jeg har hat laptop i 3-4år nå, joda, veldig praktisk, kjekk å ha osv.. Men, ehh.. jekk ned skrytefaktoren 2-3hakk? Please? For meg?.. Laptop siden du var 12 år. Skal si. Endret 13. august 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Edit; Flink du er til å regne da Endret 13. august 2004 av BeFs Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Winkey+R->calc Fancy.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Evt. for oss uten Winkey. Ctrl+Esc+/\+/\+/\+Enter->calc Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Faen så flaks fluer har avogtil.. jeg prøvde å ta en jævel her nå, men så hadde jeg et lite hulrom midt imellom håndflatene.. og der satt den selvfølgelig når hendene mine traff hverandre.. kjente hvordan den var millimeter ifra å bli totalsqueeze™.. lurer på om fluer svetter.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Dæven satan inst i fittfanskaphelvette! Selvsagt har tastaturet mitt tatt kvelden. og hersitterjeg på et tastatur der space er fucked og taster som ikke fungere...satan inst i helvette også...argh...møkkfanskap. Roger skal fan meg få høre...skal fan meg ha nytt hos elkjøp!!! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 lurer på om fluer svetter.. Vet ikke. Men det var en fluejævel som pisset på sykkelen min engang. Etterlot en liten våt flekk på styret Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Dæven satan inst i fittfanskaphelvette!Selvsagt har tastaturet mitt tatt kvelden. og hersitterjeg på et tastatur der space er fucked og taster som ikke fungere...satan inst i helvette også...argh...møkkfanskap. Roger skal fan meg få høre...skal fan meg ha nytt hos elkjøp!!! lol.. du kan få mitt.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Dæven satan inst i fittfanskaphelvette!Selvsagt har tastaturet mitt tatt kvelden. og hersitterjeg på et tastatur der space er fucked og taster som ikke fungere...satan inst i helvette også...argh...møkkfanskap. Roger skal fan meg få høre...skal fan meg ha nytt hos elkjøp!!! Slipper du å bekymre deg for at Holger skal pirke på orddeling, da. :] Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Darkness: Ang. spm ditt i recent pic post: Korsettet er kjøpt på H&M til 199 kr faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg