CFD Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hehe, [01:12] <zed`> DIKKy2k w4nx [01:12] <Ala|Zzz> erm [01:12] <Ala|Zzz> nå kom jeg på noe [01:12] <Ala|Zzz> vi har hverken sett CFD eller CcX her i kveld [01:12] <Ala|Zzz> *hoste* [01:13] <BBC> *kremt* [01:14] <dimiles> *le*. ahhh... Nå er jeg trøtt ,men nok om den saken.. Kom hjem igår sånn derre 23:30.. helt utslitt og ville ikke logge på nett fordi da ville jeg ha våknet og sånn som det går om dagene så trenger jeg all den søvnen jeg kan få.. Men det var da såååå rart at CcX ikke var online da.... =P Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Aiaiai nok en nattevakt har passert, og den gikk faktisk så fort at jeg glemte forumet :s .vel satt å så først csi, så noe våghals piss på TV3 og så en film på canal + (the weight of water). Såh etter det begynte jeg faktisk å jobbe. i en time til gjestene begynte å stå opp. me har fri på både julaften og nyttårsaften... Hadde jeg ikke trodd Jaja.. Noen ganger finner man ut at det kan være ting som er viktigere enn forumet.. Men det skjer jo bare i korte perioder da =P.. Neida... Men jeg har sjelden angret på at jeg ikke har tatt meg små (par timers =P) pauser ifra forumet. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 BJaa:: Har svart på spørsmålet ditt: HER Noter feilkoden og lever inn disken så får du nok ny (hvis den er ødelagt da) Lenke til kommentar
Term Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jojo men det er litt uvanlig. Har ikke vært innom forumet siden før helgen. Ikke værst. tenker jeg skal sette meg ned å se en film nå. Har akkurat fått ned once upon a time in mexico i dvd screener Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hei. Jeg er på skolen. Stian ser på skjermen min. Urk. ))) Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 God morgen folks... Endelig friminutt her. Blir ikke Lange her... bare innom for og si hei til dem som vil høre. Har norsk nuh... kjeisamt... Hvem fant på ett så kjedlig fag egentlig? Uannsett... må stikke nuh. Fader dette her var jo ikke 5 minutter dah!! Så lærern gå forbi... :gretten: Men men... *gi CFD en klem før hun går* SNakkes! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 omg omg omg omg ! :forumlove: @ zed Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Nå har jeg jule-themet PC-en her. ))) Fin julebakgrunn. http://www.wunderthemes.ru/wallpapers/christmas1.jpg Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Forumlove? Hæ? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 SÅnn går det når 15 og 16åringene skal snakke vetu... De har jo ikke peil.. hihi.. Har funnet feilen på Steroanlegget mitt nå. Eller den gamle , bruker det ikke lenger pga at det egentlig ikke er verdt og ha. 2x50Watt er ikke allverden ,men det duger da litt.. Får se hva jeg gjør med den. Frister og sette forsterkern inn i PCèn siden den var skrekkelig liten. Driver og leter etter noen LEDS og motstander eller noen 15V pærer og sette bak displayene.. Frister og bare dra en kabel ifra 15V utgangen etter trafoen.. Så slipper jeg noen ekstra problemer med det.. Er jo en grunn til at pærene gikk.. Jaja.. Håper vi har noen lyssterke LEDS liggende her siden de varer mye lengre enn pærer. Huff.. Fikk ikke tatt en dusj siden igår jeg.. Sovnet med en gang jeg kom hjem og siden jeg måtte opp klokken6.15 (30min tidligere enn vanlig) så fikk jeg ikke tid.. jaja.. *lukte på segselv* jaja.. Ikke noe gale enda.. bbl *kozemoze* (elns) Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Føler meg helt dau i dag, all futten er vekk. ZZZZzzzZZZ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Føler meg helt dau i dag, all futten er vekk. ZZZZzzzZZZ Kjipe greier.. Spilt enda mer Minesveiper nå? Selv fant jeg noen 14V pærer som jeg setter inn en motstand på.. For og kjøre dem på 12.5V.. Vil ikke at dem skal ryke igjen Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jepp, nå har eg runda 105 kamper med minesveiper. Du får ha lykke til med pærene. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hey, me be back... 4 evah! (eller vertfall denne lærerløse timen her... hihi) Enda mer topologi prosjekt. Nå begynner jeg og bli litt trøtt av dette... men men... Er forøvrig ikke noen som gjør noe seriøst her inne da virker det som... *grin* Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Omg lolol Har norsk elns nå, skal egentlig finne info om en forfatter jeg ikke husker navnet på :-S Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Oh my darling, oh my darling, OH MY DAAARLING CLEMENTINE!!!! *grin* (fikk en sang på hjernen.............. igjen...) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 BJaa:: Har svart på spørsmålet ditt: HER Noter feilkoden og lever inn disken så får du nok ny (hvis den er ødelagt da) Takk skal du ha! Det skal jeg gjøre etterpå, skal bare få startet maskina Jeg kjøpte den på Itbutikken btw. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Oh my darling, oh my darling, OH MY DAAARLING CLEMENTINE!!!! *grin* (fikk en sang på hjernen.............. igjen...) /me ler rått som igår.. Jeg fatter ikke helt hva det gikk av meg igår ,men jeg begynte og le for absolutt ingenting.. Fatter egentlig ikke hva som var så morsomt ,men uansett så var det jo utrolig tidig og ligge på benken på Togstasjonen da.. *grin* Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Min perfekte timing slår til igjen ser jeg... hver gang jeg kommer på hat CFD akkuratt vert her og gått igjen... Jaja... Jeg fatter ikke helt hva det gikk av meg igår ,men jeg begynte og le for absolutt ingenting.. Fatter egentlig ikke hva som var så morsomt ,men uansett så var det jo utrolig tidig og ligge på benken på Togstasjonen da.. Jau, du fniser riktig så jentete når du først begynner... hihi! Keep going handsome! : *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg