Putekos Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Jeg tok og viste kjæresten alle bildene jeg har postet i recent pic post. Han sier jeg har postet alle de styggeste bildene av meg. Han kalte det ene bildet narkis, oversminka, sigøyner, tater... osv. Hrmpf. Han skal få igjen den junkien der.. Endret 12. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Sigøyner, tater. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 To vidt forskjellige ting. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Trodde man slutta å bedrive taterhat på 70-tallet en gang, jeg. Jaja, så feil kan en ta. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 ja ja det no folk da så det va da ikke så galt ment tenker jeg Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Jo. Skulle jeg og... kamerat kjøpte billett for meg, men siden han ikke fikk penga når jeg var i Spania solgte han den videre.. snakk om kamerat. . Drittsekk.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Trodde man slutta å bedrive taterhat på 70-tallet en gang, jeg. Jaja, så feil kan en ta. Sånt sitter i lenge ennå Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) *usynlig* Endret 12. august 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Hmm, nå fant jeg nettopp igjen et halvutfylt svarkort til vernepliktsverket. Det står: Du er nå innrullert. [...] Vi ønsker allerede nå få en del tilleggsopplysninger om deg. Fyll ut svarkortet og returner det straks. Er det feil i de opplysningenr som står på svarkortet, må du rette disse. Jeg husker ikke hvorfor jeg ikke har fylt ut hele svarkortet og sendt det inn, og jeg har ikke fått noen purring. Er det så farlig mon tro? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Fant en butikk i trondheim som selger vannpiper ta en tur i morgen Scorpio heter den, noen som kjenner til den? det finnest scorpio i Bergen å Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Skulle jeg og... kamerat kjøpte billett for meg, men siden han ikke fikk penga når jeg var i Spania solgte han den videre.. snakk om kamerat. . Drittsekk.. Teit. Blir fett uansett, though. En av de råeste artistene evarr spiller der også! Bobby Conn. Oje. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Hmm, nå fant jeg nettopp igjen et halvutfylt svarkort til vernepliktsverket. Det står: Du er nå innrullert. [...] Vi ønsker allerede nå få en del tilleggsopplysninger om deg. Fyll ut svarkortet og returner det straks. Er det feil i de opplysningenr som står på svarkortet, må du rette disse. Jeg husker ikke hvorfor jeg ikke har fylt ut hele svarkortet og sendt det inn, og jeg har ikke fått noen purring. Er det så farlig mon tro? Neppe noen fare, det er litt sent å angre når mp`en står på døra og vill ha deg med til leiren (det skjer hvis man ikke møte opp når man skal inn første gangen ) For din egen skyld så er det jo best å få inn slikt så fort som mulig. Men vi diskuterte jo i en tråd dette med verneplikt, ble det utdanning eller militæret? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Fant en butikk i trondheim som selger vannpiper ta en tur i morgen Scorpio heter den, noen som kjenner til den? det finnest scorpio i Bergen å Er den "seriøs" eller er det en mindre seriøs butikk? klientell også videre? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 ... Noe on billetter og drittsekker... Teit. Blir fett uansett, though. En av de råeste artistene evarr spiller der også! Bobby Conn. http://www.magnetmagazine.com/interviews/bobby_conn.jpg Oje. BLEHH!!!!! DÅRLIG GJORT!!! ! !!ONO!NONO Jeg har så vanvittig lyst til å dra dit... **vurdere og ta bussen til Plata og gå til Øya for så og stå utenfor å høre på** Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 B|real: Hvor skal du i militæret? Edit: Angående feil i doom3, har du klokket kortet? ID har vist gått ut og sagt at folk med overklokket kort kan ha problemer med å klare spillet. Er ikke klokket kort. Og drivere vet jeg ikke. Skal skjekke senere... Hva slags feil har du? Jeg har noen problemer med feil i doom 3 også Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) BLEHH!!!!! DÅRLIG GJORT!!! ! !!ONO!NONO Jeg har så vanvittig lyst til å dra dit... **vurdere og ta bussen til Plata og gå til Øya for så og stå utenfor å høre på** Det legges ut 100 billetter hver dag under festivalen... Endret 12. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Neppe noen fare, det er litt sent å angre når mp`en står på døra og vill ha deg med til leiren (det skjer hvis man ikke møte opp når man skal inn første gangen )For din egen skyld så er det jo best å få inn slikt så fort som mulig. Jaja, jeg skal ikke sluntre unna slike ting. Men dette var jo bare en bekreftelse av den informasjonen de hadde. Og det sto ingenting om noen frist eller plikt til å sende inn. Men vi diskuterte jo i en tråd dette med verneplikt, ble det utdanning eller militæret? Vel, jeg kan jo ikke akkurat velge. Men jeg skal sloss for utdanning. EDIT: Om du trodde at jeg allerede har vært igjennom vernepliktsopplegget, så har jeg ikke det. Endret 12. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Jaja, jeg skal ikke sluntre unna slike ting. Men dette var jo bare en bekreftelse av den informasjonen de hadde. Og det sto ingenting om noen frist eller plikt til å sende inn. Men vi diskuterte jo i en tråd dette med verneplikt, ble det utdanning eller militæret? Vel, jeg kan jo ikke akkurat velge. Men jeg skal sloss for utdanning. EDIT: Om du trodde at jeg allerede har vært igjennom vernepliktsopplegget, så har jeg ikke det. Føler du sterkt for utdanning så ta den først! kanskje du får en mere spennende førstegangs tjeneste i militæret med god utdannelse -> eller ta inginør utdanning i militæret ? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Det legges ut 100 billetter hver dag under festivalen... Ekstra kjipt at det er slutt på penger nå da... Eller kanskje ikke.... Moren til en kamerat (han fra finn.no reklamene faktisk. ) ville betale meg fr at jeg fiksa dataen hennes, selv om jeg sa nei. så hun ba om kontonummeret mitt og skulle sette inn penger.. Mye koster det for dagsbillett a? Og jeg vet det er en url dit, vært inne der før. men husker'n ikke.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 biletter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg