Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg tok og viste kjæresten alle bildene jeg har postet i recent pic post. Han sier jeg har postet alle de styggeste bildene av meg. Han kalte det ene bildet narkis, oversminka, sigøyner, tater... osv. Hrmpf. :mad: Han skal få igjen den junkien der.. :innocent:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, nå fant jeg nettopp igjen et halvutfylt svarkort til vernepliktsverket. Det står:

 

Du er nå innrullert. [...] Vi ønsker allerede nå få en del tilleggsopplysninger om deg. Fyll ut svarkortet og returner det straks. Er det feil i de opplysningenr som står på svarkortet, må du rette disse.

 

Jeg husker ikke hvorfor jeg ikke har fylt ut hele svarkortet og sendt det inn, og jeg har ikke fått noen purring. Er det så farlig mon tro?

Lenke til kommentar
Hmm, nå fant jeg nettopp igjen et halvutfylt svarkort til vernepliktsverket. Det står:

 

Du er nå innrullert. [...] Vi ønsker allerede nå få en del tilleggsopplysninger om deg. Fyll ut svarkortet og returner det straks. Er det feil i de opplysningenr som står på svarkortet, må du rette disse.

 

Jeg husker ikke hvorfor jeg ikke har fylt ut hele svarkortet og sendt det inn, og jeg har ikke fått noen purring. Er det så farlig mon tro?

Neppe noen fare, det er litt sent å angre når mp`en står på døra og vill ha deg med til leiren (det skjer hvis man ikke møte opp når man skal inn første gangen :) )

For din egen skyld så er det jo best å få inn slikt så fort som mulig. Men vi diskuterte jo i en tråd dette med verneplikt, ble det utdanning eller militæret?

Lenke til kommentar
Neppe noen fare, det er litt sent å angre når mp`en står på døra og vill ha deg med til leiren (det skjer hvis man ikke møte opp når man skal inn første gangen :) )

For din egen skyld så er det jo best å få inn slikt så fort som mulig.

Jaja, jeg skal ikke sluntre unna slike ting. Men dette var jo bare en bekreftelse av den informasjonen de hadde. Og det sto ingenting om noen frist eller plikt til å sende inn.

 

Men vi diskuterte jo i en tråd dette med verneplikt, ble det utdanning eller militæret?

Vel, jeg kan jo ikke akkurat velge. Men jeg skal sloss for utdanning. :)

 

EDIT: Om du trodde at jeg allerede har vært igjennom vernepliktsopplegget, så har jeg ikke det. :)

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Jaja, jeg skal ikke sluntre unna slike ting. Men dette var jo bare en bekreftelse av den informasjonen de hadde. Og det sto ingenting om noen frist eller plikt til å sende inn.

 

Men vi diskuterte jo i en tråd dette med verneplikt, ble det utdanning eller militæret?

Vel, jeg kan jo ikke akkurat velge. Men jeg skal sloss for utdanning. :)

 

EDIT: Om du trodde at jeg allerede har vært igjennom vernepliktsopplegget, så har jeg ikke det. :)

Føler du sterkt for utdanning så ta den først! kanskje du får en mere spennende førstegangs tjeneste i militæret med god utdannelse -> eller ta inginør utdanning i militæret ?

Lenke til kommentar
Det legges ut 100 billetter hver dag under festivalen...

Ekstra kjipt at det er slutt på penger nå da... Eller kanskje ikke.... Moren til en kamerat (han fra finn.no reklamene faktisk. :p) ville betale meg fr at jeg fiksa dataen hennes, selv om jeg sa nei. så hun ba om kontonummeret mitt og skulle sette inn penger.. :hmm: Mye koster det for dagsbillett a?

Og jeg vet det er en url dit, vært inne der før. men husker'n ikke..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...