Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmmm... fikk ett "smykke" av dama når jeg kom hjem fra spania. er ett sånt rar symbol jeg ikke vet hva er, noen her som vet det?

Ankh

 

Symbol of eternal life. The gods are often seen holding an ankh to someone's lips this is considered to be an offering of "The Breath of Life". The breath you will need in the afterlife.

 

Mest sannsynlig, så tok hun bare noe hun fant i ei sjappe.

Lenke til kommentar

Jepp tanken som teller... Og det betyr mye fopr meg å gå med noe som er fra henne liksom...

 

Her lyner det som bare fyttifaen rett over huset.. skal se om jeg får innn noen bilder fra videokameraet, hvis de ble noe bra. :hmm:

 

Edit: Strømmen gikk på hele området her for litt siden... Bra modem, PC og skjerm er kobla til ups sier abre jeg. :w00t:

Endret av Mac-Gyver
Lenke til kommentar
Fy F*** det lyner innover mot byen nå.. sitter her på kolbotn og det lyser jo opp helt her ute... men merkelig.. hører ikke no torden. scary... håper det ikke går over her i natt.. jeg skal opp halv 7 som altid og vil gjerne få sovet litt..

Hører buldring (bor i Oslo sentrum), men ser ingen lysglimt...

bor tre min unna oslo sentum.. ca 2 mil i luft linje.. ser rett på oslo nå.. lyser som et jævla diskotet.. men ingen lyder..

Lenke til kommentar
Jepp tanken som teller... Og det betyr mye fopr meg å gå med noe som er fra henne liksom...

 

Her lyner det som bare fyttifaen rett over huset.. skal se om jeg får innn noen bilder fra videokameraet, hvis de ble noe bra. :hmm:

 

Edit: Strømmen gikk på hele området her for litt siden... Bra modem, PC og skjerm er kobla til ups sier abre jeg. :w00t:

du har adr hvor? ;)

Lenke til kommentar

Jeg har adresse Ca. på Vardåsen, skedsmo. 2 mil utafor Oslo i luftlinje.

 

Her er bilder, etterfulgt av link til lynnedslaget på film til slutt. Enjoy!

Dette bildet viser hvor sterkt lyset lynet gå fra seg på full effekt.

1.jpg

Dette og det under viser selve lynet og hvordan det så ut.

12.jpg

14.jpg

 

Også må jeg nevne at jeg synes det er überfett å se hvor sykt mye lynet lyser opp himmelen. :)

 

Film

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...