Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selges det slik tobakk i Oslo? HVOR HVOR HVOR?

Frukttobakk som er lagd i Egypt og andre arabiske land ligger inne i de glasshyllene på Shangri-La. Det er også noen arabere som selger tobakk (i hvert fall for noen dager siden) ved Eldorado kino, og det er PRIMA saker :love:

 

Kjøpte 8 pakker så jeg har en stund :D

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Fikk lyst på vannpipe, hvor er det best å handle slikt + tobakk? tenker på type butik osv.

Arabiske land.

Pokker å, kan ikke arabisk, ta med AnAnAs som tolk? siden hun kan litt arabisk :)

 

En ting jeg lurer på er den avataren din, er den animert eller ?

Shangri-La

? i Oslo? hmm prøve å finne noe i Trondheim -> ringe dårlige bekjente å høre hvor de får tak i slikt :)

Lenke til kommentar
Pokker å, kan ikke arabisk, ta med AnAnAs som tolk? siden hun kan litt arabisk :)

 

En ting jeg lurer på er den avataren din, er den animert eller ?

Shangri-La

? i Oslo? hmm prøve å finne noe i Trondheim -> ringe dårlige bekjente å høre hvor de får tak i slikt :)

Skal gå på kurs nå på høsten, så etter jeg har lært litt masse mer, tenkte jeg å spille det inn og legge link her på forumet. Jeg høres helt sjuk ut :)

 

Oslo er stedet for sheesha :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har vasket den. I dag gikk jeg også med sjokomelk bak på ryggen. Jeg som trodde alle glana fordi jeg så så fin ut i den nye skjorten min. Lite visste jeg at ryggen var full av sjokomelk. Fikk meg en god latter, da. :roll:

 

Ikke mobb polakker da... Gutten min er jordbærplukker ;)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Jeg har vasket den. I dag gikk jeg også med sjokomelk bak på ryggen. Jeg som trodde alle glana fordi jeg så så fin ut i den nye skjorten min. Lite visste jeg at ryggen var full av sjokomelk.  Fikk meg en god latter, da.  :roll:

 

Ikke mobb polakker da... Gutten min er jordbærplukker  ;)

Ingen mobber Polakker, de er flinke arbeidsfolk, de av dem jeg har treft i såfall, min onkel bruker å leie inn 3-5 stykker hvert år for diverse arbeid på sin eiendom og omegn.

 

Angående sjokkolademelk på ryggen: Du kjente ikke at det ble bløtt? :!: kan faktisk se det for meg.

Endret av teknikeren
Lenke til kommentar
Hehe, min gutt er vel ingen bra arbeidskar. Men alle fetterne hans kommer fra Polen hver sommer for å jobbe i Norge. ;)

Beklagligvis har jeg noe i mot polakker fordi jeg hadde en polakk-kjerring som naturfagslærer på ungdomsskolen. 1. Hun kunne ikke snakke ordentlig norsk. 2. Hun hadde favorittelever, hvor disse da bare var 6er kandidater.

 

Arrgghhh.. Irriterende menneske. "Heldigvis" ble hun faktisk kastet ut (!!!) av en annen klasse som ikke ville ha henne mer, så da slapp vi henne også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...