Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Var de norske?

Fra et arabisk-talende land... De kommer jo hit og tror det er bare å rope på oss, så kommer vi... men slik er det ikke. Fatter ikke at jenter faller for sånt engang. Det beste er enten å gi totalt faen og gå, eller drite dem ut :)

 

Ikke det at de norske sosseguttene var noe bedre... De klapset ikke på rumpen, men hadde noen veldreide kommentarer de og.

 

Generelt er 18-årige gutter frekke som faen!

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var de norske?

Fra et arabisk-talende land... De kommer jo hit og tror det er bare å rope på oss, så kommer vi... men slik er det ikke. Fatter ikke at jenter faller for sånt engang. Det beste er enten å gi totalt faen og gå, eller drite dem ut :)

 

Ikke det at de norske sosseguttene var noe bedre... De klapset ikke på rumpen, men hadde noen veldreide kommentarer de og.

 

Generelt er 18-årige gutter frekke som faen!

18 årige gutter er fulle av hormoner og den som ikke tørr får ikke :)

 

Mem det stemmer at folk fra araber land og deromkring ikke har det samme kvinne syn og moralske verdier vi har her til lands. Slike er det med 2 kulturer som er litt forskjellige.

Endret av teknikeren
Lenke til kommentar
Mem det stemmer at folk fra araber land og deromkring ikke har det samme kvinne syn og moralske verdier vi har her til lands.

Nei, det som stemmer er at enkelte fra araberland ikke eier skikkelig kvinnesyn, og det gjelder kanskje spesiellt arabere nettopp I arabiske land, ikke Norge. Ikke dra alle over den samme, berømte kammen. Jeg kjenner mange gutter (helnorsk og akkurat like hobbyrasistiske som enkelte her) som kunne gjørt akkurat det samme, og som GJØR akkurat det samme.

Lenke til kommentar
Mem det stemmer at folk fra araber land og deromkring ikke har det samme kvinne syn og moralske verdier vi har her til lands.

Nei, det som stemmer er at enkelte fra araberland ikke eier skikkelig kvinnesyn, og det gjelder kanskje spesiellt arabere nettopp I arabiske land, ikke Norge. Ikke dra alle over den samme, berømte kammen. Jeg kjenner mange gutter (helnorsk og akkurat like hobbyrasistiske som enkelte her) som kunne gjørt akkurat det samme, og som GJØR akkurat det samme.

Vi alle vanker i forskjellige miljø, men det er ikke bar i de landene de kommer fra enkelte oppfører seg slik, de kan finne på å gjøre det her også. Men ikke alle, kjenner ingen selv men kan ikke tro at alle er sånn men mange er det. Arv og miljø vet du.

Lenke til kommentar

jeg vil OGSÅ røyke frukttobakk :p hehe..

 

AnAnAs :p

 

Har akkurat vært å matet kaninen til dama, mens hu er på ferie har jeg den jobben :D er bare kos.. Men mormoren hennes er hjemme.. og hu babler og hu babler, så hører hun dårlig så hun svarer ALDRI på det jeg spør om men noe helt annet.. hihi.. men det lukter kake, gjærbakst.. *stikke å se hva det er*

Lenke til kommentar
Vi alle vanker i forskjellige miljø, men det er ikke bar i de landene de kommer fra enkelte oppfører seg slik, de kan finne på å gjøre det her også. Men ikke alle, kjenner ingen selv men kan ikke tro at alle er sånn men mange er det. Arv og miljø vet du.

Selvfølgelig, men selv kjenner jeg en god del arabere/persere som er svært så dannede og hyggelige mennesker.

 

Den største slasken jeg vet om er Norsk, og den nest største er fransk.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Fikk lyst på vannpipe, hvor er det best å handle slikt + tobakk? tenker på type butik osv.

Egentlig lurest å handle det i utlandet, da. Hovedsaklig arabiske land. Er så jævlig dyrt her. Men prøv Shangri-La og butikken rett ved. Nå har de også noen boder med vannpiper og tobakk i Oslo. Der får du en pakke med 10 kullbiter for 10 kr. Billig :)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...