zed Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Noen her som kan noe om Gisle Sursson? Google kan sier mr.green Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Du veit at Tor kledde seg ut som en dame en gang? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Daniel: Fornavnet har 2 stavelser. Samme med etternavnet. Dvs, 4 stavelser i alt. Forbokstaven i fornavnet er partall-bokstav(tell), mens Forbokstaven i etternavnet er Oddetall. BC: Jeg kaller deg BC. Kjenner en annen en jeg kaller bc.. Men han heter bjørn cato.. Kjenner 2 bjørn cato'er faktisk.. Kaller de sorte-bc og bjelle-bc.. Nyttig informasjon? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg skrev faktisk en 1,5 siders lang stil om Gisle Sursson forrige uke. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hei! Jeg heter Fredrik og ser på meg selv som en aktiv "SO"'r, selv om jeg ikke var med på de første Siste Ordene, så leste jeg hele So2, og har tatt en liten titt på So1 også.... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Daniel: Fornavnet har 2 stavelser. Samme med etternavnet. Dvs, 4 stavelser i alt. Forbokstaven i fornavnet er partall-bokstav(tell), mens Forbokstaven i etternavnet er Oddetall. OK? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hei! Jeg heter Halvdan og er per definisjon en afrodott og Jack Osbourne-look-a-like. Jeg hoppet inn midt i SO2, men fant etter hvert ut at jeg skulle lese hele, and i did! SO - Tradition & Pride (ps: hvorfor gjør vi dette? Virker som sånne kontaktgruppe-greier, AA og sånnt. "Hei jeg heter anne og har vært tørrlagt i 2 år" *klapp klapp*) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 BC: Jeg kaller deg BC. Kjenner en annen en jeg kaller bc.. Men han heter bjørn cato.. Kjenner 2 bjørn cato'er faktisk.. Kaller de sorte-bc og bjelle-bc.. Nyttig informasjon? Kjenner også en BC fra arendal. Han er vel 22 nå tenker jeg. Fet mann ! Spiller på trummer og gitar.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hei. Jeg heter Daniel Eriksson, og er 16 år. Jeg har verken partner eller barn. Jeg går på Oslo By Steinerskole og synes det er kjedelig og unødvendig, men likevel nødvendig. På fritida liker jeg å late meg og spille CS og være her. Jeg er en mellomting mellom realist og pessimist, og er også ateist. Øh. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg hoppet inn midt i SO2, men fant etter hvert ut at jeg skulle lese hele, and i did! jepp... Nå er jeg trøtt og sulten, men mest sulten. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg er bare sulten. Og lei. Skulle egentlig ønske jeg ikke var født. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg er bare sulten. Og lei. Skulle egentlig ønske jeg ikke var født. Selvmordstanker? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Selvmordstanker? Nei? Å ikke blir født skader ingen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Selvmordstanker? Nei? Å ikke blir født skader ingen. *tenke og fundere* muligens... Men men... jeg liker min tilværesle som født. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Hvorfor det da? Om du ikke blir født slipper du å oppleve negative ting. Lurer på om tiden hadde vært til om liv ikke hadde vært et faktum.. Edit: Det gjør jeg ikke. Jeg er bare fascinert av "liv". uttrykte meg rett og slett dårlig, bare. Endret 26. oktober 2003 av sosohal Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 BjaA Goes retro Det er med en gledene ånd jeg skriver denne posten i! Ja, nå har jeg gått tilbake til min gode gamle Squirtle avatar! Sikkert ikke så mange som husker den, men jeg håper noen vekker minner med denne nye "gamle" avataren min..... ha en ellers god kveld! God Natt Lenke til kommentar
LoS Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Er verden sånn at når man skal se på film så blir den helvetes mopeden stjålet!!! :gretten: Vel, dagen begynte bra ihvertfall! Der jeg bor har jeg hatt 2 innbrudd i bilen, en moped og to stykkler har blitt stjelt... Dritt verden, du har ikke noen tvilsomme naboer? Hmm, skal vi se. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, ja 7.. Snakka med en fyr, sa det hadde vært 3 fredrikstad "mopper" kruttenes rundt i området en stund. med grill og ditt og datt. Vært ute å titta sia jeg skrev det første innlegget! En ganske meningsløs søndag. Vært en ganske dårlig helg egentlig, i siggen min står det hva som skjedde på lørdag. Kan ikke disse idiotene bare ryke å reise! Hvis noen skulle se en svart og gul mt5 i sarp/fr.stad med reg AF1350 så si ifra Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg sier bare en ting; Jeg kommer ALDRI til å ha avatar over 60x60. Det ser helt mongo ut...Fatter ikke at hardware.no kan tillate noe sånt, når de tidligere diskuterte med at "Avatarer over 50x50 får hele hardware.no til å se userriøst ut". BLAH. Dobbeltmoral Jeg skal "oppgradere" min til 60x60 som er det normale avatar-størrelsen på alle forum, men fan ikke noe 80x80! Det lover jeg dere gutter! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 BjaA Goes retro Det er med en gledene ånd jeg skriver denne posten i! Ja, nå har jeg gått tilbake til min gode gamle Squirtle avatar! Sikkert ikke så mange som husker den, men jeg håper noen vekker minner med denne nye "gamle" avataren min..... ha en ellers god kveld! God Natt Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg er bare sulten. Og lei. Skulle egentlig ønske jeg ikke var født. Har morra di nettopp fortalt deg om smertene ved fødselen da du kom og så fikk du skyldsfølelser eller noe ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg