Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Væææ....1/2 tonn veier han..

 

Det er ca det vi selger av mat på resturanten pr dag..

Så det vil si vist jeg slang han på grillen ville han dekke et dagsbehov... :!:

ekkelt, tenk på alt fettet! he he he.

 

Fikke ne morsom telefon fra min sjef i dag... (har ferie nå) på mandag må jeg til Ålesund å jobbe hele uka....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God morgen :)

 

*Kikke på klokka og rister på hodet*

Var oppe til 4-5 i natt for den forbanna power knappen på skjermen tok seg en tur inn i skjermen igjenn :no: Lette tulling etter et skrujern som ikke er magnetisk men neida, måtte frem med bit settet og greier.

Anyways greide å fikse det igjenn :thumbup:

Lenke til kommentar

ahpadt - Hehe kjenner ikke min egen styrke, har ikke trykket hardt på knapper siden jeg var 7-8 år og jokket på en Commodore 64 Zipstick joystick :p

Det er nok heller en svakhet på denne ADI skjermen, hvis du ikke trykker forsiktig midt på knappen så hopper den ut av et dårlig spor og blir stående på skrå inni "karosseriet"

 

 

SnowDOG_ - Doom3 minner om Halo? Har ikke prøvd det enda... Jeg synes Unreal 2 minner om Halo, alt for mye surr i det til at jeg har orket å spille det no særlig. Det blir sikkert endel bedre selv med en liten oppgradering av PC'en din, det er jo stortsett 3Dkortet som gjør jobben nå (Vises på prisene) Trenger vel bare CPU kanskje 3Dkort, RAM, (Hovedkort)?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...