Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, da skal man prøve å døgne (igjen)...

Får bare ikke sove, skolen er jo rett rundt hjørnet.. Skal flytte på internat, skal bo på samme rom som en eller annen kis.. Litt spent må jeg si.. Håper bare det ikke er en sånn fyr som roper og skriker etter oppmerksomhet hele tiden... *vurdere å ta med seg lyddtett skillevegg, bare sånn i tilfelle*

 

Ellers, ja? Så er vel alt bra?.. Eller er det?.. Jo jeg er ganske sikker :thumbup:

 

Men nå synes jeg noen kan komme å underholde meg her!

 

 

 

Edit; Bare for å poste noe fint jeg fikk på SMS tidligere i natt

"

~ I was drowing, you brought air into me.

~ I'm falling, you're there to catch.

~ I'm bleeding you are drying it clean

~ U mean the world to me!

"

:love:

 

Edit2; *lese noe om, jeg er mer glad i deg enn ord kan si*...

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
Tja, da skal man prøve å døgne (igjen)...

Får bare ikke sove, skolen er jo rett rundt hjørnet.. Skal flytte på internat, skal bo på samme rom som en eller annen kis.. Litt spent må jeg si.. Håper bare det ikke er en sånn fyr som roper og skriker etter oppmerksomhet hele tiden... *vurdere å ta med seg lyddtett skillevegg, bare sånn i tilfelle*

 

Ellers, ja? Så er vel alt bra?.. Eller er det?.. Jo jeg er ganske sikker :thumbup:

 

Men nå synes jeg noen kan komme å underholde meg her!

 

 

 

Edit2; *lese noe om, jeg er mer glad i deg enn ord kan si*...

Folkehøyskole?

Endret av karamba
Lenke til kommentar

Joda, gleder meg fryktelig.

Joda, det skal vist ikke være så mange på min alder som begynner der til høsten. Er ikke alle som kommer rett fra ungdomsskolen og jumper rett inn på folkehøyskole.

Hadde egentlig tenkt å ta meg en liten pause i skolegangen, et friår som jeg bare kunne ha brukt til å sove og dasse rundt.. Men det var faktisk brosjan som tipset meg om folkehøyskole, det er bedre å gjøre noe i stedet for å la hjernen gå i dvalemodus, skal vist være ganske vanskelig å gå ut av dvalemodusen etterpå :p ..

Edit; Også får jeg 2 (eller var det 3?) ekstra poeng for å gå der.

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...