Blax Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 3 1/2 Blaxxies melder seg på Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 pOzZy^ melder seg Hmm... er IRC-hore nå... må nok fôre meg litt snart Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Åja, så æ som e fra tromse ska liksom bli negradert som nornorsking? Haha, du? Dream on..folk fra tromsø e fan ikkje mykkje nordlændinga Erm sier du fra sortland... Tror ikke så mye trengs å sis i den sammenhengen Folk fra finnmark høres ikke ut som nordlendinga uansett. Nei trur tromsø e det nærmeste man kommer til beskrivelsen... Endret 12. august 2004 av Term Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 ahhhhhhhhhhh..... blir pint av mygg her!!!!! syke blodsugere!!! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) E faktisk eni me dæ, term. han der biril ska bare passe sæ mygg er så snille så, er så vennskapelig av meg at jeg klapper alle jeg ser på ryggen Endret 12. august 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Jeg SSLLÅÅR de på(i) ryggen (ja, skjønte den, ironi, right? ) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Nå er jeg snart spist opp av myggene og insektene jeg ikke kan navnene på så jeg legger meg snart! EDIT: Jeg har voks i håret så jeg tipper håret mitt ser ut som et fluepapir Endret 12. august 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Hmmm har bare fått et myggstikk i år. Er egentlig ganske fornøyd over det. Vært enormt lite mygg opp i tromsø i år, men masse spidere, spesielt kortedderkopper. Flusha yttersia med deo + lighter 1 mnd siden... tok 20 nett ++. Ink spidere Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Myggen var irriterende for 1mnd siden elns men det som virkelig har vært jævlig i det sister er kleggen. Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Har jeg heller ikke sett så mye til, mennå har det ikke vært så enormt bra vær her oppe heller da. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Jaja.. Tror jeg kubber nå. Litt kjedelig å sitte på laptop uten mp3 osv. NATTA! Edit: Mitt seneste skrevne innlegg noen sinne! Endret 12. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Å herregud, jeg kjenner tempen stige stygt mye utenfor målbar skala: ARGHH!! Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Argh måtte sende den j`velen en mail også. Irriterer meg noe så sinnsykt over folk som skriver noe sånt. Virket akkurat som om han kun mener intel er det eneste valget. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Det jeg mente var at Erling som skrev artikkelen, prøvde å referere til det folk i gata har hørt om, ikke hva vi überg33ker™ vet yter 0.2% bedre i diverse unødvendige tester. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Det er merkelig at det bare er AMD-fjortiser som hyler og skriker og bærer seg over den artikkelen. Hadde jeg sett en anmeldelse hvor det stod XP2500+ som anbefalt minimumskrav, hadde jeg tenkt "jasså, sånn ca. P4 2.4GHz". Man begynner ikke å hvine og oppføre seg som en dott bare fordi favorittprosessoren din ikke ble nevnt i en artikkel. Big effings deal! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Tror jeg må legge meg nå Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Poenget er mer det at folk omtaler gjerne fortsatt en prosessor som en pentium helt uten videre, og det irriterer meg. Ikke det at amd ikke er nevnt. Kunne bare sagt klokkehastighet, eller prosessor på etc antall hz... og jeg er langt ifra en amd fjortiss Endret 12. august 2004 av Term Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 JAja. Installerte dri...doom3 og greier men det gikk ikke så bra. Må kanskje vente med å spille det før eg har fått oppgradert pc'n. Min xp1800 likte den ikke. Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Prøvde det jeg og for noen dager siden. Det funket veldig bra for meg. Men mitt nye skjermkort fikk kjørt seg. Ikke min type spill da. Spilte i 10 min også avinstallerte det igjen. Liker taktiske og litt mer virkelighets nære spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg