TLZ Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Lasta ned noe Bill Hicks greier... Han her er jo genial! Har han utgitt noe eller? Utgitt noe? CD'er, DVD'er eller noe sånt... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Jeg også har adrenalin! I morgen skal jeg møte bestevenninnen min (som har vært sur på meg i en og en halv måned) sammen med bestekompisen min (som er typen hennes) og typen min (som dumpet meg i går). Typen min og typen hennes hater hverandre, og de skal liksom svømme sammen mens vi prater sammen og blir venner igjen. Det eneste minuset er at typen min ikke kan svømme. HVORDAN SKAL DETTE GÅ BRA? :!: Herre min Jesus. *susse på snowdog* Lenke til kommentar
cerion Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Jeg vil bare ha et glass vann. Shvarte faen i hælvetta! E du frækk?! En gang nordlending, alltid nordlending. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Ikke alle nordlenninger spiser fisk 5 ganger i uka. Har jobba på fileen faktisk. Merkelig nokk spiser jeg ALDRI fisk. eller, spiser fiskeboller. Fiskeboller er teh worst æsj! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Jeg vil bare ha et glass vann. Shvarte faen i hælvetta! E du frækk?! Hei, ro ned smellkjæften din ellers så kjæm æ å må dæng livskiten av dæ. Neieh...jah.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Jeg også har adrenalin! I morgen skal jeg møte bestevenninnen min (som har vært sur på meg i en og en halv måned) sammen med bestekompisen min (som er typen hennes) og typen min (som dumpet meg i går). Typen min og typen hennes hater hverandre, og de skal liksom svømme sammen mens vi prater sammen og blir venner igjen. Det eneste minuset er at typen min ikke kan svømme. HVORDAN SKAL DETTE GÅ BRA? :!: Herre min Jesus. *susse på snowdog* Jerry Springer ringer dere nok! Hat, ex-kjærester, krangel og drukning, alt i et! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Jeg også har adrenalin! I morgen skal jeg møte bestevenninnen min (som har vært sur på meg i en og en halv måned) sammen med bestekompisen min (som er typen hennes) og typen min (som dumpet meg i går). Typen min og typen hennes hater hverandre, og de skal liksom svømme sammen mens vi prater sammen og blir venner igjen. Det eneste minuset er at typen min ikke kan svømme. HVORDAN SKAL DETTE GÅ BRA? :!: Herre min Jesus. *susse på snowdog* Hvordan er han typen din, om han har dumpa deg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Thea, det er bare å hoppe i det De får vise litt muskler og konkurere med hverandre mens dere to paddler avgåre Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Da vet du kanskje at det staves "Tromsø". Sett en person fra tromsø foran meg som uttaler det Tromsø, og ikke tromse. B|Real: forsåvidt sant, finnmarkingene er litt værre.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Lasta ned noe Bill Hicks greier... Han her er jo genial! Har han utgitt noe eller? Utgitt noe? CD'er, DVD'er eller noe sånt... Vel det er vel de du driver å laster ned. Men CD'ene har ikke han utgitt, det er andre som har gjort etter hans død. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Elsker å være redd, ingenting er som når adrenalinet pumper som faen gjennom kroppen din. aaaaahhh.... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Hvordan er han typen din, om han har dumpa deg? Vel. Han kan jo ikke motstå mine bedårende, grønne øyne, så vi er sammen igjen, etter litt sipping fra min side. Nå skal jeg ikke gi slipp *holde hardt fast* Lenke til kommentar
cerion Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Elsker å være redd, ingenting er som når adrenalinet pumper som faen gjennom kroppen din. aaaaahhh.... Hvor lang tid bruker du på Melbu - Sortland? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Nå må jeg legge meg, ellers så klikker foreldra mine på at jeg bråker så mye (dusjen..).. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Har greid det på under 1 halvtime, men skal klare bedre når jeg får sykkel som går fortere enn 120. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Har greid det på under 1 halvtime, men skal klare bedre når jeg får sykkel som går fortere enn 120. Purken liker ikke trimmet moped Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Har greid det på under 1 halvtime, men skal klare bedre når jeg får sykkel som går fortere enn 120. *kremt*BIL*kremt* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Et sted utafor farsund etter som jeg har fått med meg... dette er skolen Hmm..bare 300 elever? Bor du i farsund? jeg bor 30 min derfra BTW jeg kjenner webmasteren og IKT lærern på den skolen Olaf heter han og spille basket 24/7, naboen min EDIT: Jeg var i bursdag akkurat nå... Der kom jo også seff hu jeg er forelska i Men jeg prøvde og komme i kontakt og sånn men jeg føler liksom hun er 0% intressert i meg Endret 11. august 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Har greid det på under 1 halvtime, men skal klare bedre når jeg får sykkel som går fortere enn 120. Purken liker ikke trimmet moped Moped? Kjører lett motorsykkel jeg. Ikke spørr hvordan, ok, plis? Hater den. Ok da, here goes, er en 125 yamaha virago customdrit. Sykkel Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Har greid det på under 1 halvtime, men skal klare bedre når jeg får sykkel som går fortere enn 120. *kremt*BIL*kremt* Er så masse lettere å manøvrere en sykkel i trafikken, kan kjøre forbi på både høyre og venstre side. Pluss er få biler du får til 60 000 som går i 260. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg