Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg også har adrenalin!

 

I morgen skal jeg møte bestevenninnen min (som har vært sur på meg i en og en halv måned) sammen med bestekompisen min (som er typen hennes) og typen min (som dumpet meg i går). Typen min og typen hennes hater hverandre, og de skal liksom svømme sammen mens vi prater sammen og blir venner igjen. Det eneste minuset er at typen min ikke kan svømme. HVORDAN SKAL DETTE GÅ BRA? :!:

 

Herre min Jesus.

 

*susse på snowdog*

Lenke til kommentar
Jeg også har adrenalin!

 

I morgen skal jeg møte bestevenninnen min (som har vært sur på meg i en og en halv måned) sammen med bestekompisen min (som er typen hennes) og typen min (som dumpet meg i går). Typen min og typen hennes hater hverandre, og de skal liksom svømme sammen mens vi prater sammen og blir venner igjen. Det eneste minuset er at typen min ikke kan svømme. HVORDAN SKAL DETTE GÅ BRA? :!:

 

Herre min Jesus.

 

*susse på snowdog*

Jerry Springer ringer dere nok! Hat, ex-kjærester, krangel og drukning, alt i et!

Lenke til kommentar
Jeg også har adrenalin!

 

I morgen skal jeg møte bestevenninnen min (som har vært sur på meg i en og en halv måned) sammen med bestekompisen min (som er typen hennes) og typen min (som dumpet meg i går). Typen min og typen hennes hater hverandre, og de skal liksom svømme sammen mens vi prater sammen og blir venner igjen. Det eneste minuset er at typen min ikke kan svømme. HVORDAN SKAL DETTE GÅ BRA? :!:

 

Herre min Jesus.

 

*susse på snowdog*

Hvordan er han typen din, om han har dumpa deg? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Et sted utafor farsund etter som jeg har fått med meg...

 

dette er skolen

 

Hmm..bare 300 elever?  :dontgetit:

Bor du i farsund?

jeg bor 30 min derfra

BTW jeg kjenner webmasteren og IKT lærern på den skolen :w00t:

 

Olaf heter han og spille basket 24/7, naboen min :w00t:

 

EDIT: Jeg var i bursdag akkurat nå...

Der kom jo også seff hu jeg er forelska i :love:

 

Men jeg prøvde og komme i kontakt og sånn men jeg føler liksom hun er 0% intressert i meg :cry:

Endret av FuZzY^
Lenke til kommentar
Har greid det på under 1 halvtime, men skal klare bedre når jeg får sykkel som går fortere enn 120.

*kremt*BIL*kremt*

 

 

:wee:

Er så masse lettere å manøvrere en sykkel i trafikken, kan kjøre forbi på både høyre og venstre side. Pluss er få biler du får til 60 000 som går i 260. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...