ahpadt Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Og moralen er: Ta med mat til hjorten neste gang du går tur i skogen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 :lol: @ Nord-norskkurs Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Ikke vet eg men følte meg utrolig liten i forhold til jævelen. :S det var noe av det scaryeste eg har opplevd...i år. Pleier aldri bli redd ting men dette var EKKELT! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Skremmende greier, SnowDOG_ Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Kan vel gi nord norsk kurs jeg og. Må si æ trur æ e litt meir nord norsk einn han b ril, sia æ tross aillt kjæm fra en feskelandsby Lenke til kommentar
cerion Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Æ trur kanskje d e bedre om d e æ som gjer dæ kurs, han b-real kan jo kje en drit...hvor er ordboka mi? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Lasta ned noe Bill Hicks greier... Han her er jo genial! Har han utgitt noe eller? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Æ trur kanskje d e bedre om d e æ som gjer dæ kurs, han b-real kan jo kje en drit Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Ikke vet eg men følte meg utrolig liten i forhold til jævelen. :S det var noe av det scaryeste eg har opplevd...i år. Pleier aldri bli redd ting men dette var EKKELT! nei. Jeg vet i alle fall at det ikke er lurt å gå med hunden nær kyr. Da kan de angripe deg. Noe de aldri ville ha gjort om hunden ikke var der. Lasta ned noe Bill Hicks greier... Han her er jo genial! Har han utgitt noe eller? Utgitt noe? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Åja, så æ som e fra tromse ska liksom bli negradert som nornorsking? Lenke til kommentar
cerion Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Åja, så æ som e fra tromse ska liksom bli negradert som nornorsking? D sei sæ jo sjøll, ingen kalla d førr "nordnorsking". D heite nordlænning. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Farsken, æ vil ha feskegrattæng! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Åja, så æ som e fra tromse ska liksom bli negradert som nornorsking? Haha, du? Dream on..folk fra tromsø e fan ikkje mykkje nordlændinga Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 snowdog: komme til mamma nå da! *åpne armer* jeg skal dutte litt med deg, jeg...lage en varm kopp kakao og lese eventyr Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Åja, så æ som e fra tromse ska liksom bli negradert som nornorsking? Da vet du kanskje at det staves "Tromsø". Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Farsken, æ vil ha feskegrattæng! Jeg vil bare ha et glass vann. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 snowdog: komme til mamma nå da! *åpne armer* jeg skal dutte litt med deg, jeg...lage en varm kopp kakao og lese eventyr Mama....? kan du heller gjøre sånn.....incest greie med meg? Var litt digg å være redd faktisk. Kjenner adrenalinet i kroppen enda. Btw: Var heftig med folk her inne nå da. *susse på thea* Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Ikke alle nordlenninger spiser fisk 5 ganger i uka. Har jobba på fileen faktisk. Merkelig nokk spiser jeg ALDRI fisk. eller, spiser fiskeboller. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Jeg vil bare ha et glass vann. Shvarte faen i hælvetta! E du frækk?! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 *bli gal av all dialektpreikinga* *vurdere senga* *sovetid!* Natta allesammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg