Suppelars2k Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg syntes man skal få customtitle basert på prosent i hver kategori. Så hvis man f.eks har mest poster i søppel får man tittelen "Søppelmann/dame" eller "lasaron".. om man har i UNIX får man f.eks "Linux-guru" elns.. så slipper vi spamming fra folk som vil ha customtitle basert på antall poster. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 God ide HalTan, men .. lar det seg gjennomføre? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 God ide HalTan, men .. lar det seg gjennomføre? Det avr det da, jeg har ihvertfall bedt Aleks (aka allyse) ha det i bakhodet, spørsmålet er om det ikke forblir i bakhodet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det kommer aldri til å bli gjennomført. Da kommer ALLE til å klage på at de ikke får CT og moderatorene får ekstra jobb og får de det så gjør de det ikke. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det avr det da, jeg har ihvertfall bedt Aleks (aka allyse) ha det i bakhodet, spørsmålet er om det ikke forblir i bakhodet Administratorene har store bakhoder med plass til mange kreative ideér. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Har de? Stilig..! Jeg har visst hele tiden hva avateren din betyr, men nå har jeg plutselig glemt det.. Jesus.. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det var en stilig idè! HIM - Razorblade Kiss Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det hadde vært kult med ct. Nå har jo DG fått det og. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det hadde hvert kult om noen kunne hjelpet meg. Jeg har et stort problem med hardisken min... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=170437&hl= Tips og hjelp mottaes med takk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det var en stilig idè!HIM - Razorblade Kiss JEEEE! Den sangen er elskelig Du har lært av meg? Nå spiser jeg fiskegryte på brød med smelta ost og paprika.. 2 min i micron = namm! ) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Heldig, altså. Gleder meg til å bli frisk. Har mistet tre kilo på å være syk. Da skal jeg spise kylling og bakt potet med hvitløkssmør! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Heldig, altså. Gleder meg til å bli frisk. Har mistet tre kilo på å være syk. Da skal jeg spise kylling og bakt potet med hvitløkssmør! Har vært syk over en uke jeg :/ er snart frisk tror jeg, var på skolen i dag ) Ellers så føler jeg med deg ) EDIT: HIM - Razorblade - Kiss Endret 17. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
zed Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det hadde hvert kult om noen kunne hjelpet meg. Jeg har et stort problem med hardisken min... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=170437&hl= Tips og hjelp mottaes med takk Sorry dude, må passe på postcount så jeg ikke detter ut av matrix. Eller hadde jeg hjulpet. *grin* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) haw haw Tor, gotta stay in teh matrix sang: The Offspring - Feelings ) btw Thea, det er første gang jeg har hørt en jente bli sur for å gå ned i vekt Endret 17. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Omg! har vi begynt med ampstat @ so3 ?? Ingenting - Balladen Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Nei, vi har ikke det..! Jeg må si en ting, selv om det/den sikkert ikke er godt for noe..: DrDoogie er seriøst begavet når det gjelder humor... Blir nødt til å starte en fanklubb eller.no snart Go furries! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Nei, vi har ikke det..! Jeg må si en ting, selv om det/den sikkert ikke er godt for noe..: DrDoogie er seriøst begavet når det gjelder humor... Blir nødt til å starte en fanklubb eller.no snart Go furries! DrDoogie fanklubben er nå stiftet ) Go furries! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Damit denne linja er fucked. Totalnett sliter så bigtimeheri sigerfjorden! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hvem blir med å døgne? Borknagar - Colossus (adawen musikk) :-S Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Eg døgner ikke. Vel eg døgner om dagen. Whatever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg