Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Ok, nå er jeg en smule sinna...

En fyr her i nabolaget har reist på ferie, å i det jeg skulle legge meg i natt gikk bil alarmen hans...

Den har stått på siden kl 3 i natt...er det ikke meninga battereiet skal gå tomt snart da?

jeg trenger litt søvn :cry:

Stikk ut, også jekker du opp bilen nødvendig antall grader (som en tauebil) slik at alarmen stopper?! Hvis ikke setter du opp lyden på stereoen skikkelig høyt. Tror ikke folk har noe imot litt musikk fremfor bilalarm. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært borte noen dager nå pga ufattelig dårlig internett forbindelse, har sånn forbanna radiolink (Kan ha det eller ISDN her :thumbdown: ) og måtte ha nytt modem og "pigtail" men uten resultat. Skaffet meg en stige og skulle til å klatre opp på taket for å sjekke antennen og masten, men noe sa meg at jeg skulle ta en siste sjekk fra PC'n før jeg klatret opp og da funket alt plutselig.

 

Jaja, da var det bare å oppdatere antivirusen, sjekke windows update, lese mailer og hente ettpar drivere :yes:

 

Happy happy happy joy joy joy :p

Lenke til kommentar
Fy pokker, jeg sov helt til nå ! Lenge siden jeg har sovet så lenge siden vi hadde familiebesøk fra Nederland. Da var det opp kl.10 hver dag :)

 

Noen andre som gleder seg til skolen? Ellers flytter jeg til Bergen nå snart :)

Hollendere står opp tidlig i ferien ja.. Merker det når jeg er der.. Folk er ute å skrikerog hoier klokka 9 om morran. :p

 

FA*N TIL LEIFER!!

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Fy pokker, jeg sov helt til nå ! Lenge siden jeg har sovet så lenge siden vi hadde familiebesøk fra Nederland. Da var det opp kl.10 hver dag :)

 

Noen andre som gleder seg til skolen? Ellers flytter jeg til Bergen nå snart :)

Hollendere står opp tidlig i ferien ja.. Merker det når jeg er der.. Folk er ute å skrikerog hoier klokka 9 om morran. :p

 

FA*N TIL LEIFER!!

Ja jeg vet, de sto vanligvis opp 8 og satt med kaffe til 9, så våkna de oss "ungene" kl.10 for frokost. Så var de full fart hele dagen :) Morro da, vi reiser til Den Haag nå i oktober :)

 

/me skal til Rotterdam og Amsterdam på the clubs :D boom boom boom :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...