Goophy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Omfg! Fikk nettopp melding av min store forsvunne forelskelse fra 2 år tilbake! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Omfg!Fikk nettopp melding av min store forsvunne forelskelse fra 2 år tilbake! og hun skreiv? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Eg har 3dager på å finne pass til hunden. Skal på fest på lørdag. Faen eg gleder meg. Blir stor fest ute i hagen til en kompis og musikk og grilling. Blir fett som faen. Været skal jo holde seg og greier så det blir knall. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Omfg!Fikk nettopp melding av min store forsvunne forelskelse fra 2 år tilbake! og hun skreiv? "Noen fant meg!" Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 og hun skreiv? Jeg siterer; "Hei xxx, er lenge siden vi har sett hverandre nå! Jeg hørte du hadde funnet ut at jeg var, ehm, ganske forelsket i deg før... Så om du har lyst til å finne på noe en dag eller noe, så bare ring! Klem fra xxx" Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Endelig skal jeg ha litt flaks også. Har vært så mye tull, tøys og dritt i det siste... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Eg har 3dager på å finne pass til hunden. Skal på fest på lørdag. Faen eg gleder meg. Blir stor fest ute i hagen til en kompis og musikk og grilling. Blir fett som faen. Været skal jo holde seg og greier så det blir knall. Foreldrene dine? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg siterer;"Hei xxx, er lenge siden vi har sett hverandre nå! Jeg hørte du hadde funnet ut at jeg var, ehm, ganske forelsket i deg før... Så om du har lyst til å finne på noe en dag eller noe, så bare ring! Klem fra xxx" Tydeligere blir det faen ikke! Grattis. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Foreldrene dine? De nekter. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Ingen Lokal Kennel elns? Vi har faktisk en egen "hundebarnehage" like ved meg. (Skedsmo, 2 mil utenfør Oslo. - Hvor bor du i forhold? ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hebba så varmt! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Ingen Lokal Kennel elns? Vi har faktisk en egen "hundebarnehage" like ved meg. (Skedsmo, 2 mil utenfør Oslo. - Hvor bor du i forhold? ) Han bor i Bergen... (Mange har bosted skrevet i profilen). Beklager om du ville svare selv SnowDOG_ (Jippii, enda en post). Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Bergen ja... Hmmm... Må innrømme at når det kommer til slike enkle ting som alltid er rett foran øynene ens så er jeg ikke alltid like glup. Men å lage bomber. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Endelig skal jeg ha litt flaks også. Har vært så mye tull, tøys og dritt i det siste... Hva var det jeg sa! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hva var det jeg sa! Hun kommer til å bli vettskremt når hun møter meg. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hva var det jeg sa! Hun kommer til å bli vettskremt når hun møter meg. hehe.. Sikkert bare positivt! P.S. *sikle* Iskald Orangina! *sikle* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Vi har faktisk en egen "hundebarnehage" like ved meg. (Skedsmo, 2 mil utenfør Oslo. Skedsmo? Der der er det norges beste amstaff miljøet. De driver og trener og har amstaff/hunde treff ved skedsmo hallen elns. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Goophy: genialt Får håpe at ting ordner seg bedre en forrige dame Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Mhm, skulle møte henne imorgen. Så vi får se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg