Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahahahhaah :lol:

Brannalarmen gitt på jobb... Måtte legge på med kunden "oi, der gikk alarmen, må ringe deg tilbake etterpå" *kliiing*

Hehe, onkel og brannmann sam kom og kikket, var ikke noe spess som hadde skjedd.... Festlig lang kø på telefon når vi kom tilbake...

jadda jadda

Lenke til kommentar
Svar på irc hvor du kjøpte det da Ecthelion.

Har ikke kjøpt det.

Skal kjøpe det når jeg får råd og det kommer ut.

Jeg står ute på plattingen vårres og røyker og pluttselig kommer det ei jente på tja 13 år løpende rett inn på plattingen..hu skvatt så at ho hylte og så sprang hu avgåre :p

Lenke til kommentar

Hadde du på deg goth-gear? :))

Ellers er slike småjenter fryktelig skvettne... Så noe litt søtt i dag, to åpenbart fjorten år gammle jenter (man kjenner de igjen på spinkel beinbyggning, underutvikla bryster og en ukes forbruk maskara samtidig) so prøvde å kjøpe røyk. "Ja jeg er da atten jeg, herregud, ser det ikke ut som jeg er atten kanskje?"... butikkeiern "Nei. Hadeeeeet". de - "****** ass, drittsekk lissom!"

haltan - HAW HAW! :grin:

Lenke til kommentar

Jeg syns det er dårlig gjort av de egoistiske moderatorene...(og da mener jeg ikke adawen), som har egen "custome" tittel under avataren sin, som "undercover moderator" osv...Syns det er teit at ikke oss "dødlige" kan få lov til å lage det!

Snowdog..gråter du?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...