Goophy Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Uff, det var sikkert meg dere mente. Edit: Uhm, gidder ikke forklare poenget... Endret 10. august 2004 av Goophy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Kommentar: "Fjortisene ødelegger forumet!" Svar: "Var deg meg?" "Meg?" "Hva med meg?" Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Aldersgrense på forumet har vell blit diskutert mange ganger!? Problemet er jo det at et par 14-15 åringer oppfører seg helt normalt. F.eks Sc0ot, SupremeX, Kaiern, Zachry, og Ha|tan. Sånn, fornøyd nå? Endret 10. august 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 ikkeno, alle vet da at HalTan ikke kan oppføre seg Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Nå har jeg nok en gang svidd av for mye tid i off-topic! På tide å stenge Opera og heller få rydda litt her... Hadet Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Nå har jeg nok en gang svidd av for mye tid i off-topic! På tide å stenge Opera og heller få rydda litt her... Hadet Du kan ikke stenge ute OT, det er en del av ditt liv nå. Det ødelegger deg og alle oss andre, snart er vi ikke lenger... Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Aldersgrense på forumet har vell blit diskutert mange ganger!? Problemet er jo det at et par 14-15 åringer oppfører seg helt normalt. F.eks Sc0ot, SupremeX, Kaiern, Zachry, og Ha|tan. Sånn, fornøyd nå? jepp... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Nå har jeg nok en gang svidd av for mye tid i off-topic! På tide å stenge Opera og heller få rydda litt her... Hadet Du kan ikke stenge ute OT, det er en del av ditt liv nå. Det ødelegger deg og alle oss andre, snart er vi ikke lenger... *skru av maskinen* *hjalp ikke, lete etter alternative løsninger* *im so fucked* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 JaJ! bestemor på besøk Lenke til kommentar
Blax Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 JaJ! bestemor på besøk da får du sikkert mye godterier? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Spiser ikke godterier... Sitter bare å damper tobakk å klager på det meste... -hvorfor jeg ikke har klippt meg -offer jeg ikke har laget no mat til ho -offer jeg ikke er på stranden -offer sitter jeg så mye med data'n osv Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Du kan ikke stenge ute OT, det er en del av ditt liv nå.Det ødelegger deg og alle oss andre, snart er vi ikke lenger... Så sant som man får det. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Spiser ikke godterier...Sitter bare å damper tobakk å klager på det meste... -hvorfor jeg ikke har klippt meg -offer jeg ikke har laget no mat til ho -offer jeg ikke er på stranden -offer sitter jeg så mye med data'n osv Godt du slipper å diskutere dette da . Hmmm, neste gang tror jeg at jeg skal stenge ned hele PC'n og ikke bare Opera.... På tide å rydde og støvsuge under sofaene! edit: vanskelig å skrive med plaster på pekefingern Endret 10. august 2004 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 var og badet i 3 og en halvtime. Tiden flyr når man koser seg. Manglet bare boomblaster og grill så hadde det vært enda bedre. Kanskje en person eller 2 til siden eg har vært og badet alene. Anyways var vamt som fy og vannet bare digg. På veien tilbake tok en eg annen vei og kom over 2 telt som hunden løp bortil. Så ut som uteligger telter så eg undersøkte og det viser seg at det enten tilhører noen ny-nazister eller wannabe nazi fjortisser. Haha hunden markerte nå PÅ teltet. Hake kors og anti uteldings ting rundt om. Jaja synd det ikke var folk der og da. Eller så er eg helt utslitt nå. Tok noen bilder men seff av hunden bare. Prøvde kamera/kikkert greiene men det fikk ikke denne gangen. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hunden til SnowDOG_ har stil Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hunden til SnowDOG_ har stil Haha. Nice. Ja. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Er det virkelig noen som setter opp telt med slike påskrifter? Gi dem bank, liker hunden til snowdog Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jepp. Skal nok ut og bade imorgen og så da tar eg bilder at stedet. De ligger kniver og noe masse boss og greier. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Sikkert noen små drittunger. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Kanskje det han gamle eklingen som driver og verver 14-årige jenter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg