Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv om hun er såppas ung, så tror jeg det vil gå.

Hun blir 16 neste år, og da er gammelnok til å flytte hjemmefra, og når hun søker seg inn på skole her, så vil hun også få borteboerstippend. Hun har mange ganger vært hos barneværnet, men det er ikke mye de kan gjøre, for gjør de noe hun ikke liker (som å flytte til en fosterfamilie, som hun ikke vil flytte til) så rømmer hun..

Men hvis hun forteller at hun vil flytte hjemme hos oss, og pappa da melder seg som frivillig (jeg er 17 neste år, men jeg kommer til å ha min egen leilighet. det er ordnet for lenge siden. og jeg tror jeg har pappas velsignelse i denne saken, selv om han ikke vet noe... vi får ta det når den tiden kommer) så vil alt gå som smør.

 

Det er ikke mye annet å gjøre, rett og slett. Hun har vært så "__" nær på å klare og ta sitt eget liv, så hun må ha et lyspunkt i livet sitt.

 

Selv om dette virker helt idiotisk, så tror både jeg og henne at dette vil gå. Har man troen, så er det mye man kan utrette.

 

Edit; Dette ble litt rotete, men det jeg mener med borteboerstippendet er, hvis hun klarer å overbevise at foreldrene hun vil gå skole her, så vil hun få borteboerstippend.

Som VeXx sa så sier jenter i den alderen så mye rart.

Men med tanke på at hun må få lov av sine forreldre så...ja..tror jeg det kan bli vanskelig.

Og jeg tror heller du ikke skal få for høye forventinger anngående henne og eventuelt mere...

Dere skal tross alt bo sammen osv..jah..

 

Nei får håpe dere finner ut av det :)

 

Yepp Yepp...

Snakka med dama akkurat...hu hadde mista sim-kortet sitt å ho komm ikke inn i tlf'en..

 

*kjøre opp å slette alt på tlf'en*

Hehe, smart. Da løste det seg allikevell :wee:

 

Jeg var i barnehagen dag i morgest (altså for noen timer siden :wee:) og leverte nøkkelen jeg hadde. Trodde fan jeg ikke skulle komme meg bort derfra. Alle ungene skulle ha meg med på ditt og datt.

Får ta meg en tur bortover en annen dag og være der litt før jeg drar til millitæret.

Huff...savner ungene allerede :hrm:

Lenke til kommentar
Egentlig ikke....

Mange fler kalorier enn det jeg spiste.

Nevn alt du spsite så skal jeg regne ut antall g. fett per 100 g

Så setter jeg det opp mot mitt... :tease:

2 grove brødskiver

2 skiver med pepperskinke (ikke noe fett på de)

6 skiver med nederlandsk goudaost.

 

Alt smeltet i et jern.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...