BeFs Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Selv om hun er såppas ung, så tror jeg det vil gå. Hun blir 16 neste år, og da er gammelnok til å flytte hjemmefra, og når hun søker seg inn på skole her, så vil hun også få borteboerstippend. Hun har mange ganger vært hos barneværnet, men det er ikke mye de kan gjøre, for gjør de noe hun ikke liker (som å flytte til en fosterfamilie, som hun ikke vil flytte til) så rømmer hun.. Men hvis hun forteller at hun vil flytte hjemme hos oss, og pappa da melder seg som frivillig (jeg er 17 neste år, men jeg kommer til å ha min egen leilighet. det er ordnet for lenge siden. og jeg tror jeg har pappas velsignelse i denne saken, selv om han ikke vet noe... vi får ta det når den tiden kommer) så vil alt gå som smør. Det er ikke mye annet å gjøre, rett og slett. Hun har vært så "__" nær på å klare og ta sitt eget liv, så hun må ha et lyspunkt i livet sitt. Selv om dette virker helt idiotisk, så tror både jeg og henne at dette vil gå. Har man troen, så er det mye man kan utrette. Edit; Dette ble litt rotete, men det jeg mener med borteboerstippendet er, hvis hun klarer å overbevise at foreldrene hun vil gå skole her, så vil hun få borteboerstippend. Endret 10. august 2004 av BeFs Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 jeg synes det du gjør er flott, befs. du bryr deg veldig mye og det har jeg stor respekt for. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 takk for det Jonki.. Men da kubbet jeg! God natt folkens! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 køyer jeg også yeah! imorra skal jeg være badeand på heltid! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 køyer jeg også yeah! imorra skal jeg være badeand på heltid! Jeg kan ikke bade Var på sykehuset og fjernet en fløflekk og kan ikke bade på 2-3 dager Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Natta folk som ikke legger merke til meg Legger alltid merke til deg jeg :-) Men nå er ikke jeg her så veldig ofte da. Natta... eller god morgen kanskje? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg er så sykt sulten! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Da har jeg spist 3 stk bagel med egg og bacon og er klar for dobbel kjøretime i byen om 30 min. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg har spist en lollipop! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Da har jeg spist 3 stk bagel med egg og bacon og er klar for dobbel kjøretime i byen om 30 min. hørtes godt ut Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Går for en speilegg nå Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Blir nok pizza på meg til frokost... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Jeg fatter ikke hvordan techline.no kunne vinne testen her på hw.no. De eier jo ikke service. Sendte de en mail fredags kveld for å spørre om de hadde mx510 på lager, og har enda ikke fått svar!. Endret 10. august 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 God morgen folkens. HalTaaaan!!!! **Gjøre meg klar til å Slap'e med slapp dildo** Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg fatter ikke hvordan techline.no kunne vinne testen her på hw.no. De eier jo ikke service. Sendte de en mail fredags kveld for å spørre om de hadde mx510 på lager, og har enda ikke fått svar!. Ja for MX510 musa er representativ for hele techline ! God morgen folkens, i dag skal jeg bade uansett hva, det er såå fint vær her i Kristiansand Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Selv om hun er såppas ung, så tror jeg det vil gå.Hun blir 16 neste år, og da er gammelnok til å flytte hjemmefra, og når hun søker seg inn på skole her, så vil hun også få borteboerstippend. Hun har mange ganger vært hos barneværnet, men det er ikke mye de kan gjøre, for gjør de noe hun ikke liker (som å flytte til en fosterfamilie, som hun ikke vil flytte til) så rømmer hun.. Men hvis hun forteller at hun vil flytte hjemme hos oss, og pappa da melder seg som frivillig (jeg er 17 neste år, men jeg kommer til å ha min egen leilighet. det er ordnet for lenge siden. og jeg tror jeg har pappas velsignelse i denne saken, selv om han ikke vet noe... vi får ta det når den tiden kommer) så vil alt gå som smør. Det er ikke mye annet å gjøre, rett og slett. Hun har vært så "__" nær på å klare og ta sitt eget liv, så hun må ha et lyspunkt i livet sitt. Selv om dette virker helt idiotisk, så tror både jeg og henne at dette vil gå. Har man troen, så er det mye man kan utrette. Edit; Dette ble litt rotete, men det jeg mener med borteboerstippendet er, hvis hun klarer å overbevise at foreldrene hun vil gå skole her, så vil hun få borteboerstippend. Fint det du gjør, utvilsomt, men ikke ha _altfor_ store forventinger. Ikke for å være en partypooper, men jenter i den alderen i den sinnstilstanden sier masse rart. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 god dag.. noen andre enn meg som er sulten?. vi har bare flytende pin up i fryser'n Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 god dag.. noen andre enn meg som er sulten?. vi har bare flytende pin up i fryser'n Og lefser Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 god dag.. noen andre enn meg som er sulten?. vi har bare flytende pin up i fryser'n Og lefser nei.. lefsene er borte vekk de.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg