Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Tenkte å skrive et litt langt innlegg også gå og sove. Bare for å få ut litt damp. Dagboken min ser ikke bra ut for tiden; helt køla ned. Alt går bare nedover nå. Kan kanskje forklare litt hvorfor. Har fortalt dere at pappa var helt mongo i ferien, her er en liten forklaring:

 

Hvis jeg skulle dusje, banket han på døra etter fem minutter for å si at jeg brukte opp varmtvannet. Hvis jeg gikk på kjøkkenet, gikk han inn dit for å sjekke hva jeg skulle spise. Som regel ble jeg så sur at jeg bare la maten inn i kjøleskapet og gikk ut igjen, men når jeg bestemte meg for å spise noe, hadde han noe han "måtte" gjøre akkurat der jeg spiste; bare for å skule bortover på meg. Han gikk også opp fra fellesleiligheten for å "gå på do"; da jeg kom opp igjen var dagboken min lest i og klærne mine rørt på. Alt jeg hørte han si til meg var: "Bortskjemte drittunge", "Faens unge", "Er det mulig at du er barnet mitt"... sånne ting som det. ORDRETT SITERT.

 

I tillegg la hele familien hans an på meg og tok på meg som det passet dem. Jeg gjorde alt jeg kunne for å være så "usynlig" som mulig - selvfølgelig feilet det. Hvorfor skal ting folk gjør på MEG få meg til å føle meg skitten?

 

Men jeg tenkte...Dette kan jeg takle. Dette går bra.

 

Men. Den 23. juli ble alt annerledes. Mamma var litt lei seg, og pappa og henne begynte å krangle mens broren min og jeg var på handletur med farmor. Da vi kom hjem, hadde mamma masse blåmerker på armen og i ansiktet, og ville ikke forklare hvorfor. Alle mennene i familien, så på pappa, så på mamma og begynte å le. Jeg klarer ikke forklare det hatet jeg føler. Jeg hater min egen pappa. Selv om det er helt jævlig å si noe sånt, så angrer jeg ikke et sekund på den setningen der.

 

Når jeg endelig har det bra, alt går min vei - skal alltid noe skje så det raser sammen igjen. Jeg hater han for at han utnytter mine bra perioder, slik at han kan dytte meg ned igjen - og deretter kalle meg en dårlig datter fordi jeg har "psykiske" problemer.

 

Jeg er så lei av å føle meg som et jævla misfoster fordi HAN og HANS familiemedlemmer har misbrukt meg psykisk og fysisk. Uff .. jeg vet ikke. Klarer ikke prate. Nesten alle venner vet om dette, men jeg klarer ikke prate og jeg klarer ikke gråte. Jeg har holdt dette i sjakk LENGE nå, men nå går det ikke mer. Alt jeg vil nå, er å sove bort alt. Våkne opp, så er alt borte.

 

 

Iblant er det ikke så gøy å være menneske, gitt. :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det går jo an å politi-anmelde saken, hvis han/familien har slått deg/moren din da.... det går f.eks. ann å si det på www.klara-klok.no , så er det en psykolog som kan snakke med deg!

DET HJELPER!

Jeg GÅR til psykolog da. SER DET UT SOM DET HJELPER??

 

Nei. Men takk for tipset.

Lenke til kommentar

*klemme på Thea*

 

Fan heller...en far som det...jeg hadde slått til han.

Folk som behandler andre slik fortjener ikke å ha familie. Ikke i det hele tatt.

Jeg blir bare sint og dyktig irritert når jeg leser slikt. Hadde jeg sett noe slikt skje så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Hadde kanskje tatt en Tony Soprano og banket dritten av han.

 

Den dagboka...kan du ikke gjemme den på en plass? Som bare du vet om.

Eller begynne å skrive den på pc'en og så sette passord eller.no på den.

 

Og det er bra at du prater om det thea..du snakker med oss..kanskje litt vanskelig for oss og hjelpe til en annet en psykisk støtte en noe konkret. Noe annet vet jeg ikke at jeg, eller andre kan gjøre..men hvis det er noe så bare si fra så skal man stille opp.

Er derfor man er her...man spammer bare ikke, men man tar vare på hverandre. Håper alle her har skjønt det. Hvis det er noe vi kan gjøre så er det bare å si fra..

Lenke til kommentar
*klemme på Thea*

 

Fan heller...en far som det...jeg hadde slått til han.

Folk som behandler andre slik fortjener ikke å ha familie. Ikke i det hele tatt.

Jeg blir bare sint og dyktig irritert når jeg leser slikt. Hadde jeg sett noe slikt skje så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Hadde kanskje tatt en Tony Soprano og banket dritten av han.

 

Den dagboka...kan du ikke gjemme den på en plass? Som bare du vet om.

Eller begynne å skrive den på pc'en og så sette passord eller.no på den.

 

Og det er bra at du prater om det thea..du snakker med oss..kanskje litt vanskelig for oss og hjelpe til en annet en psykisk støtte en noe konkret. Noe annet vet jeg ikke at jeg, eller andre kan gjøre..men hvis det er noe så bare si fra så skal man stille opp.

Er derfor man er her...man spammer bare ikke, men man tar vare på hverandre. Håper alle her har skjønt det. Hvis det er noe vi kan gjøre så er det bare å si fra..

Bra sagt! :)

Lenke til kommentar

Nei, huff, unnskyld, takk for støtten. Unnskyld for at jeg har hisset meg opp i diverse poster og oppført meg som en jævla dust, men har liksom ikke latt det få komme ut - så kom det ut her da, der hvor jeg ikke blir slått til for å være en jævla dust.

 

Unnskyld. Har aldri oppført meg sånn her før, jeg beklager.

 

Jeg er bare så sinnsykt lei meg og sinna på meg selv.

Lenke til kommentar
Nei, huff, unnskyld, takk for støtten. Unnskyld for at jeg har hisset meg opp i diverse poster og oppført meg som en jævla dust, men har liksom ikke latt det få komme ut - så kom det ut her da, der hvor jeg ikke blir slått til for å være en jævla dust.

 

Unnskyld. Har aldri oppført meg sånn her før, jeg beklager.

 

Jeg er bare så sinnsykt lei meg og sinna på meg selv.

Går greit...du er unnskyldt.

Lenke til kommentar
"Bortskjemte drittunge", "Faens unge", "Er det mulig at du er barnet mitt"... sånne ting som det. ORDRETT SITERT.

 

:cry::no: en far skal for faen ikke oppføre seg sånn! :realmad:

 

edit :

Men. Den 23. juli ble alt annerledes. Mamma var litt lei seg, og pappa og henne begynte å krangle mens broren min og jeg var på handletur med farmor. Da vi kom hjem, hadde mamma masse blåmerker på armen og i ansiktet, og ville ikke forklare hvorfor. Alle mennene i familien, så på pappa, så på mamma og begynte å le. Jeg klarer ikke forklare det hatet jeg føler. Jeg hater min egen pappa. Selv om det er helt jævlig å si noe sånt, så angrer jeg ikke et sekund på den setningen der

 

:realmad::scared:

 

sånt er bare helt på trynet.

Endret av Jonki
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...