b-real Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg tåler spøk, men har bare blitt litt mye på min bekostning i det siste. Sånn i real life. Yiiha Uansett: Er jeg den eneste som sitter i en undertøyet og poster og fortsatt svetter som en gris? Piuh. Bra naboen har lagt seg Hehe, du skulle ha sett cerion når han svetter i grotta. Får ikke lov av han å legge ut bilde, men...jah... Og jeg sitter ofte i boxern, dog her er det ikke varmt i det hele tatt Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 AnAnAs: Du er nok ikek den eneste.. Jeg sitter i boxeren og poster. Bestemt meg for å gå til sengs, men klarer liksom ikke.... må ha...... må ha..... data..... kan.... ikke...... kubbe..... nå............. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg er ûbersosial i forhold til vanlig for tiden.. Litt mer heftig når en kamerat har flytta for seg selv. Selveste pokerbula. Men pokkern, dem lurer meg for penger. Mangler noen hundre spenn.. Sulten er jeg og. Harke spist annet enn nudler og Narvesenpølse siden søndag ellerno. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg er ûbersosial i forhold til vanlig for tiden.. Litt mer heftig når en kamerat har flytta for seg selv. Selveste pokerbula. Men pokkern, dem lurer meg for penger. Mangler noen hundre spenn.. Sulten er jeg og. Harke spist annet enn nudler og Narvesenpølse siden søndag ellerno. Det er livet! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg er ûbersosial i forhold til vanlig for tiden.. Litt mer heftig når en kamerat har flytta for seg selv. Selveste pokerbula. Men pokkern, dem lurer meg for penger. Mangler noen hundre spenn.. Sulten er jeg og. Harke spist annet enn nudler og Narvesenpølse siden søndag ellerno. Der ser du. Folk i millitæret gjør ikke slikt når de spiller poker Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) En venn ga meg et tips i går: å sove naken. Jeg prøvde, men lillebror vet ikke hva sove betyr og går rett inn. Så no nudity today. Prøver å holde ut, men føler trangen til å drukne meg i et iskaldt bad. Men i morgen vet jeg at jeg vil elske varmen, fordi jeg kan være ute og oppleve den. Men nå... GaH. Skal opp syv også I dag har jeg spist så jææævlig mye. Har ikke spist ordentlig på en uke, så dette har jeg spist i dag: En frozen yoghurt med Cola Light til frokost (i byen). En halv ananas og litt vannmelon. 3 biter hjemmelaget pizza (veggiepizza). 4 drueklaser, grønne. En vaniljeyoghurt. Er flaut å lese over... Men godt var det. I morgen kommer jeg sikkert til å ha dårlig samvittighet, men god mat. MMM Endret 10. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg er ûbersosial i forhold til vanlig for tiden.. Litt mer heftig når en kamerat har flytta for seg selv. Selveste pokerbula. Men pokkern, dem lurer meg for penger. Mangler noen hundre spenn.. Sulten er jeg og. Harke spist annet enn nudler og Narvesenpølse siden søndag ellerno. tirsdag natt nå da.. synes ikke såå synd på deg lissom.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg er ûbersosial i forhold til vanlig for tiden.. Litt mer heftig når en kamerat har flytta for seg selv. Selveste pokerbula. Men pokkern, dem lurer meg for penger. Mangler noen hundre spenn.. Sulten er jeg og. Harke spist annet enn nudler og Narvesenpølse siden søndag ellerno. Der ser du. Folk i millitæret gjør ikke slikt når de spiller poker Pøh. Jeg kan godt fortelle noen gode historier fra militærtiden, om det er det du vil.. En kamerat av meg skal inn nå, reiser med fly i morgen klokka 7.. Hihi, stakkars. Men fan, det virker heftig å ha egen leiglighet. Blir mye henging der før jeg flytter tror jeg. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Fa*n i svarte hel*vete... Idet jeg skulle legge meg måtte jeg jo selvfølgelig begynne og blø neseblod. Første gang i år, men måtte komme idet jeg skulle legge meg.. **sitte med papir i nesa og henge her i 15 min til** Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Fa*n i svarte hel*vete... Idet jeg skulle legge meg måtte jeg jo selvfølgelig begynne og blø neseblod. Første gang i år, men måtte komme idet jeg skulle legge meg.. **sitte med papir i nesa og henge her i 15 min til** hehe.. Skjedde heldigvis med meg før i dag. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Kan ikke noen si jeg har spist for mye og slutte og kjøre i meg mat? Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Kan ikke noen si jeg har spist for mye og slutte og kjøre i meg mat? Takk. Du har spist for lite og må kjøre i deg mer mat Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Kan ikke noen si jeg har spist for mye og slutte og kjøre i meg mat? Takk. Du har spist for lite og må kjøre i deg mer mat Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Vil noen spille russisk rulett med meg? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Vil noen spille russisk rulett med meg? Ja, gjerne. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Vil noen spille russisk rulett med meg? Står over jeg, hvis det er greit. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 @Tsaren; Nah, I'm not feeling lucky tonight.. I wasn't lucky either. Hm, funnet "mat"; Knekkebrød.. Tube med Sjokade.. Ananasyoghurt.. Skogsbæryoghurt.. Honningkorn.. Hva f*en er poenget med å kjøpe yoghurt med 0,1% fett..? Aner ikke åssen det skal smake, så enten spiser jeg dårlig yoghurt, eller så har den generelt sett ikke-god smak.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hva f*en er poenget med å kjøpe yoghurt med 0,1% fett..? Aner ikke åssen det skal smake, så enten spiser jeg dårlig yoghurt, eller så har den generelt sett ikke-god smak.. Hva er poenget med å stappe i seg masse kalorier du ikke trenger i en yoghurt som smaker like bra med 0,1 % fett? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hva f*en er poenget med å kjøpe yoghurt med 0,1% fett..? Aner ikke åssen det skal smake, så enten spiser jeg dårlig yoghurt, eller så har den generelt sett ikke-god smak.. Hva er poenget med å stappe i seg masse kalorier du ikke trenger i en yoghurt som smaker like bra med 0,1 % fett? Å bli feit..! Jeg trenger å bli feit.. Dessuten, om den smaker like godt som normal yoghurt, så spiser jeg en som er dårlig. Skitt sann. Spiser resten også. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Nå snakkes det om fett i både The Recent pic posts. , og So3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg