Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg tåler spøk, men har bare blitt litt mye på min bekostning i det siste. Sånn i real life. Yiiha :p

 

Uansett: Er jeg den eneste som sitter i en undertøyet og poster og fortsatt svetter som en gris? Piuh. Bra naboen har lagt seg ;)

Hehe, du skulle ha sett cerion når han svetter i grotta. Får ikke lov av han å legge ut bilde, men...jah...

Og jeg sitter ofte i boxern, dog her er det ikke varmt i det hele tatt :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er ûbersosial i forhold til vanlig for tiden.. :) Litt mer heftig når en kamerat har flytta for seg selv. Selveste pokerbula. Men pokkern, dem lurer meg for penger. Mangler noen hundre spenn.. :innocent:

 

Sulten er jeg og. Harke spist annet enn nudler og Narvesenpølse siden søndag ellerno.

Der ser du. Folk i millitæret gjør ikke slikt når de spiller poker ;)

Lenke til kommentar

En venn ga meg et tips i går: å sove naken. Jeg prøvde, men lillebror vet ikke hva sove betyr og går rett inn. Så no nudity today. Prøver å holde ut, men føler trangen til å drukne meg i et iskaldt bad. Men i morgen vet jeg at jeg vil elske varmen, fordi jeg kan være ute og oppleve den. Men nå... GaH. Skal opp syv også

 

I dag har jeg spist så jææævlig mye. Har ikke spist ordentlig på en uke, så dette har jeg spist i dag:

 

En frozen yoghurt med Cola Light til frokost (i byen).

En halv ananas og litt vannmelon.

3 biter hjemmelaget pizza (veggiepizza).

4 drueklaser, grønne.

En vaniljeyoghurt.

 

Er flaut å lese over... Men godt var det. I morgen kommer jeg sikkert til å ha dårlig samvittighet, men god mat. MMM :love:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Jeg er ûbersosial i forhold til vanlig for tiden.. :) Litt mer heftig når en kamerat har flytta for seg selv. Selveste pokerbula. Men pokkern, dem lurer meg for penger. Mangler noen hundre spenn.. :innocent:

 

Sulten er jeg og. Harke spist annet enn nudler og Narvesenpølse siden søndag ellerno.

tirsdag natt nå da.. synes ikke såå synd på deg lissom.. ;)

Lenke til kommentar
Jeg er ûbersosial i forhold til vanlig for tiden.. :) Litt mer heftig når en kamerat har flytta for seg selv. Selveste pokerbula. Men pokkern, dem lurer meg for penger. Mangler noen hundre spenn.. :innocent:

 

Sulten er jeg og. Harke spist annet enn nudler og Narvesenpølse siden søndag ellerno.

Der ser du. Folk i millitæret gjør ikke slikt når de spiller poker ;)

Pøh. Jeg kan godt fortelle noen gode historier fra militærtiden, om det er det du vil..:)

 

En kamerat av meg skal inn nå, reiser med fly i morgen klokka 7.. Hihi, stakkars.

 

Men fan, det virker heftig å ha egen leiglighet. Blir mye henging der før jeg flytter tror jeg.

Lenke til kommentar

@Tsaren; Nah, I'm not feeling lucky tonight.. I wasn't lucky either.

 

Hm, funnet "mat";

  • Knekkebrød..
  • Tube med Sjokade..
  • Ananasyoghurt..
  • Skogsbæryoghurt..
  • Honningkorn..

Hva f*en er poenget med å kjøpe yoghurt med 0,1% fett..? Aner ikke åssen det skal smake, så enten spiser jeg dårlig yoghurt, eller så har den generelt sett ikke-god smak.. :)

Lenke til kommentar

Hva f*en er poenget med å kjøpe yoghurt med 0,1% fett..? Aner ikke åssen det skal smake, så enten spiser jeg dårlig yoghurt, eller så har den generelt sett ikke-god smak.. :)

Hva er poenget med å stappe i seg masse kalorier du ikke trenger i en yoghurt som smaker like bra med 0,1 % fett? :hmm:

Lenke til kommentar

Hva f*en er poenget med å kjøpe yoghurt med 0,1% fett..? Aner ikke åssen det skal smake, så enten spiser jeg dårlig yoghurt, eller så har den generelt sett ikke-god smak.. :)

Hva er poenget med å stappe i seg masse kalorier du ikke trenger i en yoghurt som smaker like bra med 0,1 % fett? :hmm:

Å bli feit..! Jeg trenger å bli feit.. :blush:

 

Dessuten, om den smaker like godt som normal yoghurt, så spiser jeg en som er dårlig.

Skitt sann. Spiser resten også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...