Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anette_: Selvfølgelig legger vi merke til deg... ;) Sov godt du...!

 

Har sitti nå og redigert film fra en telttur med "gamle" klassen min fra før sommerferien til langøyene i Oslo. Ganske stolt over enkelte ting i filmen. *legge ut på videoredigeringsdelen av forumet i morgen elns*.

 

Og leste det med pengebruk. Synes ikke det var så ille jeg da. Er greit at du kjøper sånt, bare du ikke gjør det hver dag. ;) Selv har jeg spent av 1400kr på et smykke dama får i konfirmasjonsgave 29. August. (Det Arwen har og senere gir til Aragorn i Lotr i ekte sølv, 925?) Og når jeg nevner konfirmasjon tenker vel dere fjortis med penger. Nei. 16 år er jeg ja. Dama er ett år yngre og jeg jobber. Så det er ikke pappas penger heller. ;)

(også har jeg lovt Anette_ en båt neste gang vi treffes, men sier ikke hva slags. :p (størrelse o.l.))

Men trur jeg tar kvelden nå jeg. Er dumt å ha helt fø*ked døgnrytme. Må fikse litt før skolen starter igjen om ett par uker, bruker jo nesten ett år på å tilpasse meg, så kommer sommeren og ødelegger. :p

Lenke til kommentar

Har blitt kalt NOK dritt i dag.

En kamerat av typen kjørte fort forbi meg på bussholdeplassen, jeg rakk ikke vinke fordi jeg ikke hadde registrert hvem det var før etterpå, og da var jeg OVERLEGEN. Også ble jeg kalt veslevoksen og barnslig. Kan ikke være begge deler, da. Nå må folk bestemme seg. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg tåler spøk, men har bare blitt litt mye på min bekostning i det siste. Sånn i real life. Yiiha :p

 

Uansett: Er jeg den eneste som sitter i en undertøyet og poster og fortsatt svetter som en gris? Piuh. Bra naboen har lagt seg ;)

boxer + vifte + dette været = varmt.. så du er ikke den eneste nei

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...