Bleelekwwl Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Pøh, bare tull med kvinnfolk.Brukte penger på lørdag og idag på å kjøpe mat/drikke, men de kommer jo faenmeg aldri. Finner bare på en døv unnskyldning Blir sååå frustrert. Tror ikke jeg gidder mer... Nei, det gjør jeg ikke... Kvinnfolk! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Synes dere bør høre på haddis, han som vet hvordan man skal behandle dama si virker det som jaja,har solstikk idag og er dehydrert jeg da Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Pøh, bare tull med kvinnfolk.Brukte penger på lørdag og idag på å kjøpe mat/drikke, men de kommer jo faenmeg aldri. Finner bare på en døv unnskyldning Blir sååå frustrert. Tror ikke jeg gidder mer... Nei, det gjør jeg ikke... Gi dem/hu et "ultimatum" "enten kommer du å spiser eller så er det slutt* Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Pøh, bare tull med kvinnfolk.Brukte penger på lørdag og idag på å kjøpe mat/drikke, men de kommer jo faenmeg aldri. Finner bare på en døv unnskyldning Blir sååå frustrert. Tror ikke jeg gidder mer... Nei, det gjør jeg ikke... Gi dem/hu et "ultimatum" "enten kommer du å spiser eller så er det slutt* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Gi dem/hu et "ultimatum" "enten kommer du å spiser eller så er det slutt* Kan ikke slutte før man har startet... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Pøh, bare tull med kvinnfolk.Brukte penger på lørdag og idag på å kjøpe mat/drikke, men de kommer jo faenmeg aldri. Finner bare på en døv unnskyldning Blir sååå frustrert. Tror ikke jeg gidder mer... Nei, det gjør jeg ikke... Gi dem/hu et "ultimatum" "enten kommer du å spiser eller så er det slutt* støttes Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Gi dem/hu et "ultimatum" "enten kommer du å spiser eller så er det slutt* Kan ikke slutte før man har startet... Si at du har noe til dem som de har skikkelig lyst på, så kommer de... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Si at du har noe til dem som de har skikkelig lyst på, så kommer de... Men dem går fort igjen når de finner ut det ikke var no der... EDIT: men ikke AnAnAs... Endret 9. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Si at du har noe til dem som de har skikkelig lyst på, så kommer de... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Si at du har noe til dem som de har skikkelig lyst på, så kommer de... Som for eksempel...? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Si at du har noe til dem som de har skikkelig lyst på, så kommer de... Som for eksempel...? Deg! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Tja, greit å bruke noen kroner på damene, hvis man evt. kansje får noe tilbake. BTW. Den telefonen der er ikke noe bra, tro meg.. fargen flasser av, den er treg, dårlig minne.. Pappa har en sånn, har hatt den i 3-4 måneder, men den ser ut som den er 2-3år gammel pga. slitasje. Han behandler den fint, ingen tvil om det (kontormann, ikke annleggsjobber ).. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Da må det nok skje et under eller to først... Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Da må det nok skje et under eller to først... Du er nok sexy som bare det! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 jeg har vondt i kneet. vondt i kneet sux. bare for å informere dere om min elendighet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Vel, så skal det sies at jeg skal ha mye "tro" på dama da før jeg hadde gjort noe slikt da.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Og moralen er: IKKE LÅN BORT MOBILEN! DET er sant.. hehe, lånte bort t610'm min til en kamerat, han ville så gjerne låne en tlf med kamera og mms.. så jeg formaterte, og lånte den bort.. så fikk jeg den igjen.. HUFF, så på en mms han hadde fått og sletta resten med en gang.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 HUFF, så på en mms han hadde fått og sletta resten med en gang.. Fortell, fortell! Hva så du? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Da må det nok skje et under eller to først... Du er nok sexy som bare det! Hadde nok fungert bedre om noen andre enn deg hadde synes det også... Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Da må det nok skje et under eller to først... Du er nok sexy som bare det! Hadde nok fungert bedre om noen andre enn deg hadde synes det også... Hva med AnAnAs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg