ahpadt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Og moralen er: IKKE LÅN BORT MOBILEN! *klistre opp plakat* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Og moralen er: IKKE LÅN BORT MOBILEN! Ville jo bare være snill da... Anywas.. bestilte akkurat NY mobil til ho... ho kommer vell til å like denne Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Og moralen er: IKKE LÅN BORT MOBILEN! Ville jo bare være snill da... Anywas.. bestilte akkurat NY mobil til ho... ho kommer vell til å like denne Ekke blå "guttefarge"? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Og moralen er: IKKE LÅN BORT MOBILEN! Ville jo bare være snill da... Anywas.. bestilte akkurat NY mobil til ho... ho kommer vell til å like denne Skal du betale for den? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Vel, jeg kan godt lånebort mobilen min..står absolutt ingenting "farlig" på den. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg lånte den gamle mobilen min til B|Real, men jeg tror ikke han fant noe Så lenge den funket Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 denne Skal du betale for den? ja? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 denne Skal du betale for den? ja? Wow.... Du må virkelig like dama di.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Wow.... Du må virkelig like dama di.. Noe slikt ja Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 I see...Men hadde jo glemt jeg hadde dem der da... Sist jeg skrudde på den mobilen var over 1 år siden... Ja, vi får håpe dama ikke er like vill å gal som AnAnas.. *kjøpe skuddsikker vest* May the force be with you! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Wow.... Du må virkelig like dama di.. Noe slikt ja Jeg hadde aldri spandert en busstur på noen engang.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg hadde aldri spandert en busstur på noen engang.. Derfor du er singel? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Jeg hadde aldri spandert en busstur på noen engang.. Derfor du er singel? Er nok fordi jeg ikke har lyst på dame. (Hvordan visste du at jeg er singel? ) Endret 9. august 2004 av Mortifer Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (Hvordan visste du at jeg er singel? ) Er ikke SÅ vanskelig å gjette seg til da Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (Hvordan visste du at jeg er singel? ) Er ikke SÅ vanskelig å gjette seg til da Hvordan da? Fordi jeg henger på HW? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 "henger" på Hw jeg også da... som sagt, ikke så vanskelig å gjette seg til...(50-50) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 denne Skal du betale for den? ja? Wow.... Du må virkelig like dama di.. Hadde man hat dame og penger så hadde jeg kanskje gjort det samme. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) "henger" på Hw jeg også da...som sagt, ikke så vanskelig å gjette seg til...(50-50) Nei, ok. *gjemme seg i hjørnet og holde rundt penga sine* hat dame hehe.. Endret 9. august 2004 av Mortifer Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg kunne aldri tenkt meg å bruke større summer på et kvinnfolk. Men det kom vel ikke som en overraskelse? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Pøh, bare tull med kvinnfolk. Brukte penger på lørdag og idag på å kjøpe mat/drikke, men de kommer jo faenmeg aldri. Finner bare på en døv unnskyldning Blir sååå frustrert. Tror ikke jeg gidder mer... Nei, det gjør jeg ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg