Putekos Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Haddis: Hvis jeg hadde vært dama di, så hadde du vært en død mann i morgen. Men jeg er en jævlig sjalu person, da. Aaahhh..digg med vannpipe, men de fikk ikke være så lenge. Har seks pakker tobakk og åtte pakker kull. Noen som vil komme over en dag? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Noen som vil komme over en dag? Jaok, ingen som vil komme på besøk her uansett... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Haddis: Hvis jeg hadde vært dama di, så hadde du vært en død mann i morgen. Men jeg er en jævlig sjalu person, da. Jaha... Men tingen er jo det at disse bildene å meldingen er fra FØR jeg kjente kjæresten min... Ville du forsatt drept meg? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ville fortsatt drept deg selvfølgelig. Stakkars jenta, føler sikkert at du har tatt vare på de bildene/meldingene pga du savner eksen osv... vi jentene har dangerous minds. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 I see... Men hadde jo glemt jeg hadde dem der da... Sist jeg skrudde på den mobilen var over 1 år siden... Ja, vi får håpe dama ikke er like vill å gal som AnAnas.. *kjøpe skuddsikker vest* Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 *kjøpe skuddsikker vest* Lurt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ja, vi får håpe dama ikke er like vill å gal som AnAnas.. Vet du liker det litt røft. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ja, vi får håpe dama ikke er like vill å gal som AnAnas.. Vet du liker det litt røft. Finnes grenser Men vist hun er VIRKELIG glad i meg så "overser" hun det å gir meg et lite "FY FY" Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) neii... klarte å søle en kopp med vann utover data bordet.. ca 50 ting ble berørt i kaoset at kabler, cd'er, osv.. men, men.. lykke til haddis.. køyer om få min.. Endret 9. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hmhm...Nå fikk jeg panikk... Jeg lånte den gamle mobilen til dama i dag (3650) Lå ca 100 bilder på den som ho IKKE skulle se... Genialt. Tror jeg også må gjøre noe slikt en gang Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hmhm...Nå fikk jeg panikk... Jeg lånte den gamle mobilen til dama i dag (3650) Lå ca 100 bilder på den som ho IKKE skulle se... Genialt. Tror jeg også må gjøre noe slikt en gang Good luck.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Gutten som jeg har pause med har lånt meg mobilen sin, siden min er stjålet. Der var det meldinger som "Hvor mange gram trenger du?" osv... Jeg liker ikke hans fortid. Ville faktisk heller ha lest meldinger fra ekser enn de der. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Men slikt gjør det ikke på min...holder meg unna gram å den slags... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Desto mindre man vet jo bedre Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hmhm...Nå fikk jeg panikk... Jeg lånte den gamle mobilen til dama i dag (3650) Lå ca 100 bilder på den som ho IKKE skulle se... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Der var det meldinger som "Hvor mange gram trenger du?" osv... Jeg liker ikke hans fortid. Ville faktisk heller ha lest meldinger fra ekser enn de der. Du vet at det finnes vanlige, ikke-kriminelle gutter også? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Og moralen er: IKKE LÅN BORT MOBILEN! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Du vet at det finnes vanlige, ikke-kriminelle gutter også? Han er ikke kriminell. Dakar duttelutten min. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg lånte den gamle mobilen min til B|Real, men jeg tror ikke han fant noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg