HolgerL Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Jeg kjenner igjen alle avatarene til HalTan nå. EDIT: Me so cool Endret 9. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Er det så farlig da? EDIT: Natrium: Om jeg får IP'en din kan jeg lage customavatar, som bare du ser. neida.. det er 100%ironi.. det er faktisk litt tøft.. men min ip er min ip.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hvor mange forskjellige bilder går i syklussen egentlig HalTan? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 .. Avatar meg her, og avatar meg der.. Har ikke fått mekket meg noen avatar enda jeg.. Er ikke god til slikt! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Natrium: REDIGER postene dine.. sorry ting gikk litt fort i svingene.. fikk bare feilmeldinger å ting ble posta like vel.. edit: nå er alle edita... Endret 9. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Flere enn meg som fikk med seg fyrverkerishowet i Stavanger akkurat nå? Digger fyrverkeri.... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) fjerna min avatar jeg.. venter heller til jeg finner no litt bedre.. Endret 9. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg legger meg nuh. Få orden på døgnrytmen. Dask meg med en slapp dildo om jeg ikke er oppe innen 12.00 i morra. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hmhmh...har seriøst lyst på en ISkald øl...men nei, hadde ca 0 øl i kjøleskapet.. *notat til meg selv, kjøpe øl* http://home.no.net/darkwood/images/annet/DSC00610.jpg Hvor bor du aero...tenke jeg skulle komme å rane deg... BTW: 30 grader akkurat på rommet mitt nå... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 *dasker HalTan på forhånd* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 ddddaaaaarrrkkkkneeeessssssss Ta frem det du vet. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 skjekk min nye avatar <--- fant den på google Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Folks: Hva kan jeg drikke som er syrenøytraliserende? Har så mye syre i magen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hvor bor du aero...tenke jeg skulle komme å rane deg... Nord-Trøndelag, så bring it on. Uansett er ølen "borte" nå. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 melk Tenkte på det men jeg er ikke så fryktlig glad i melk... Kan sikkert blande det ut med bittelitt nesquick. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 melk Tenkte på det men jeg er ikke så fryktlig glad i melk... Kan sikkert blande det ut med bittelitt nesquick. Rein melk er det beste, men prøv med litt nesquick evt. ja. Men ikke for mye... Evt. kan du drikke vann også, men melk er som sagt bedre Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Åhhh faen!! Nå fikk eg lyst på buds!! Vil drikke buds!!!!!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 melk Tenkte på det men jeg er ikke så fryktlig glad i melk... Kan sikkert blande det ut med bittelitt nesquick. Rein melk er det beste, men prøv med litt nesquick evt. ja. Men ikke for mye... Evt. kan du drikke vann også, men melk er som sagt bedre Drikker veldig mye vann for tida, men jeg føler at det ikke hjelper så mye. Skal ta meg et glass melk. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Åhhh faen!! Nå fikk eg lyst på buds!! Vil drikke buds!!!!!! Jaha... Du er ikke alene.. *ringe venn med buds* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg