Earendil Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 :!: Hva har forresten lefser å gjøre med en vifte? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 wanker du med lefser? Pfff, hvem gjør ikke det... Lefser er det ultimate "Turn On" Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ka er dette hatet mot lefser? Eller har du en slags fetish for lefser? wanker du med lefser? som nevt tiligere så her jeg levd på lefser i fire dager nå.. drit lei!!! trudde jeg ble kvitt den siste pakka nåtr jeg satt å kasta biter inn i en 150mm vifte, men nei da.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Pfff, hvem gjør ikke det...Lefser er det ultimate "Turn On" sier du det......hmmm Endret 9. august 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ka er dette hatet mot lefser? Eller har du en slags fetish for lefser? wanker du med lefser? som nevt tiligere så her jeg levd på lefser i fire dager nå.. drit lei!!! trudde jeg ble kvitt den siste pakka nåtr jeg satt å kasta biter inn i en 150mm vifte, men nei da.. hvorfor har du levd på lefser da? er det sånn vestlands lefse, eller? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Pfff, hvem gjør ikke det...Lefser er det ultimate "Turn On" sier du det......hmmm SnowDOG_ don't..... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ka er dette hatet mot lefser? Eller har du en slags fetish for lefser? wanker du med lefser? som nevt tiligere så her jeg levd på lefser i fire dager nå.. drit lei!!! trudde jeg ble kvitt den siste pakka nåtr jeg satt å kasta biter inn i en 150mm vifte, men nei da.. hvorfor har du levd på lefser da? er det sånn vestlands lefse, eller? nei.. det er berthas smurte lefser med kanel og sukker.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Lefser smaker vondt... etter å ha dytta ned 17 pakker på 4 dager.. ehh.. ja.. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Nå er jeg litt forbanna.Sitter å ser på homse folka på tv3... Trodde de skulle hjelpe tragiske mannfolk med å kle seg å innrede hjemmet sitt... Men i dag er det en som kunne fått vilken som helst dame...å han skal dem løpe rundt med å piffe opp De ruler jo! Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Lefser smaker vondt... Enig! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 bevis ikke sandt søpple bøtta mi her et fint motiv.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 http://img4.imgspot.com/u/04/221/19/miniP1010230.JPG ikke sandt søpple bøtta mi her et fint motiv.. Nå må jeg seriøst på kiosken å kjøpe cola og smågodt. Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 bevis ikke sandt søpple bøtta mi her et fint motiv.. Det kjeks papiret var mitt... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hihi. Nå er jeg endelig hjemme fra jobb. Var noen utlendinger som hang i butikken helt til vi stengte for å få nummeret til venninnen min og meg. Jeg ga ikke bort mitt, da. Tvilsomme gutter. Ellers var det en kos dag på jobb. Elsker å snakke engelsk med snaxy gutter på ferie i Norge. Nå skal jeg prøve å få igang vannpipen min, og enten røyke alene eller be noen over. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Pfff, hvem gjør ikke det...Lefser er det ultimate "Turn On" sier du det......hmmm Hadde jeg rett eller hadde jeg rett Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Lefser er jo godt, men det må da være måte på hvor mye man kan stappe i seg? Skjønner godt a du er lei, haddis! edit: feil Endret 9. august 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Vet ikke enda.....må få kjøpt inn lefser neste gang eg er i butikken. Anyways nå er det behagelig temp igjen....så lenge man ikke løfter noe tung eller går opp trapper. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hmhmh...har seriøst lyst på en ISkald øl...men nei, hadde ca 0 øl i kjøleskapet.. *notat til meg selv, kjøpe øl* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Nå begynner Fraiser med bill gates Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg