Goophy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 *Puh*. Var og handlet nå. Slitsomt å gå hjem med 15kg tunge bæreposer i denne varmen. Og så var det å lage middag. *Brenne ned kjøkkenet* Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Den er vær type overskyet og kaldt her i tromsø Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ohhshit...da skal jeg av gåre å treffe faren til dama for første gang...Han er vist litt av en tøffing, eks marine soldat fra irland Send blomster til meg vist jeg havner på sykehuset... Wish me luck Yepp Yepp... Da var jeg hjemem igjen etter å ha troffe faren til dama for første gang.. Var en koslig kar det, han hadde lyst jeg skulle komme opp igjen i morgen.. Anyways, meg å dama dro å bada.... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hva skulle det der bety? Jeg får bare lyst å fiske opp colaen jeg nettopp la nedi der. Hadde det ikke vært deilig med en SÅ kald cola i denne varmen Btw: tar en tur på Nordnes sjøbad jeg Ha det Det koster vel penger på Nordnes, stikk på Verftet jeg løp opp til skomakerdiket å badet der istede jeg.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Crap, jeg som hadde håpt på historier ala Meet the Parents med Robert DeNiro.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Crap, jeg som hadde håpt på historier ala Meet the Parents med Robert DeNiro.. Tja...fikk nå er merklig spm...thats it, Var litt vansklig å skjønne hva han sa siden han er fra irland...ble litt norsk/engelsk osv Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Sitter og sorterer gamle data-CD'er... Så mye rart... Masse å hive... Noen som trenger CD-covere? Ser ut til at jeg får en del av de til overs... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Den er vær type overskyet og kaldt her i tromsø *flytte til Tromsø* Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Må sprenge sola! *svette! Kløe!* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hva høres kulest ut; epoch eller environd? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hva høres kulest ut; epoch eller environd? environd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 hvilken sammenheng? Det ekke viktig. La oss si pc... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Nå er jeg litt forbanna. Sitter å ser på homse folka på tv3... Trodde de skulle hjelpe tragiske mannfolk med å kle seg å innrede hjemmet sitt... Men i dag er det en som kunne fått vilken som helst dame...å han skal dem løpe rundt med å piffe opp Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 faen!!!! @£3$€#¤% trur du ikke jeg fant en pakke til med lefser.. å jeg som lånte bort vifta vel vel.. den fikk en intimt møte med søpple bøtta... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ka er dette hatet mot lefser? Eller har du en slags fetish for lefser? wanker du med lefser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg