Togo Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Faen ta jeg smelter. 30 grader er jo ikke mye. Word! Når vi snakker 50 grader celcius i en by uten muligheter for å bade, da snakker vi smelting. (Sevilla) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Tyrkia med meg that is. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Huff, her er det ikke en sky på himmelen, sinsykt varmt ute, og totalt vindstille. Vil ikke klage, men bare må Dustenordmenn som skal klage på alt. Men ett bad hadde vært kjekt hvis det ikke hadde vært for at stranda er proppfull av mennesker. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det blir så sinnsykt digg å spille volleball+bade på stranda nå Vannet har nok varma seg opp bare for meg Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Vi har en sinnsyk trener på håndball-laget, Valter Perisa for de som vet om han, og vi kommer sikkert til å drive med kondis og kondis og kondis i varmen når treninga begynner om noen dager. Gruer meg litt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Top al-Qaida suspect nabbed Jævla nabbs. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Omfg, jeg har 752 isbiter i fryseren. :!: Gjett om jeg skal drikke mye kald brus. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Omfg, jeg har 752 isbiter i fryseren. :!: Gjett om jeg skal drikke mye kald brus. Du telte dem... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Du telte dem... Neh, har 14 ting med 54 i hver, og så tok jeg 4 nå... Bare litt avansert matematikk... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Du telte dem... Neh, har 14 ting med 54 i hver, og så tok jeg 4 nå... Bare litt avansert matematikk... du har telt for det da.. eller hadde du ikke visst hvor mange det var.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 du har telt for det da..eller hadde du ikke visst hvor mange det var.. Ja, greit. Men jeg talte ikke _alle_... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ahhh nå har eg vært og badet i storevannet her. Gikk langt inni skogen siden der eg pleier å gå var full at folk og jenter så hvis eg skal kunne bade uten telt måtte eg vekk! Hehehe neida... kan jo ikke slippe hunden løs der krakilske foreldre er skeptiske til "kamp" hunden. Anyways gikk en stykke inn og fant meg en øde fin plass. Badet og koste meg. Hunden tør som sagt ikke å svømme helt enda så eg dro han med meg forsiktig slik at han kunne svømme og det klarte han helt fint. Han svømmer nok innen 4uker elns. Nå sitter eg riktig nok og koker her inne. Kleggen var irriterende eller har dagen vært topp!! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ahhh nå har eg vært og badet i storevannet her. Gikk langt inni skogen siden der eg pleier å gå var full at folk og jenter så hvis eg skal kunne bade uten telt måtte eg vekk! Hehehe neida... kan jo ikke slippe hunden løs der krakilske foreldre er skeptiske til "kamp" hunden. Anyways gikk en stykke inn og fant meg en øde fin plass. Badet og koste meg. Hunden tør som sagt ikke å svømme helt enda så eg dro han med meg forsiktig slik at han kunne svømme og det klarte han helt fint. Han svømmer nok innen 4uker elns. Nå sitter eg riktig nok og koker her inne. Kleggen var irriterende eller har dagen vært topp!! ahh..hørtes ut som en typisk deilig sommer dag Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Her er det 30 grader, tror jeg snart dør av varme. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Var 29.1 grader i bergen igår. Det må være mer idag siden varmen føles sterkere. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ahhh nå har eg vært og badet i storevannet her. Gikk langt inni skogen siden der eg pleier å gå var full at folk og jenter så hvis eg skal kunne bade uten telt måtte eg vekk! Hehehe neida... kan jo ikke slippe hunden løs der krakilske foreldre er skeptiske til "kamp" hunden. Anyways gikk en stykke inn og fant meg en øde fin plass. Badet og koste meg. Hunden tør som sagt ikke å svømme helt enda så eg dro han med meg forsiktig slik at han kunne svømme og det klarte han helt fint. Han svømmer nok innen 4uker elns. Nå sitter eg riktig nok og koker her inne. Kleggen var irriterende eller har dagen vært topp!! Det ordner seg fort! I løpet av en helg med laiv klarte et stk. vannredd hund å bli den badenymfen. Har sjelden sett en hund som var så ivrig etter å bade på slutten der.... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Kan det ikke bli litt kaldere snart? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Kan det ikke bli litt kaldere snart? Hysj på deg! Skjønner ikke hva dere klager over. Det er kaldt her! (med betraktningen er mine 7 uker i Spania denne sommeren) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det er ALT for varmt, vi er ikke skapt for sånn varme... Sommer er oppskrytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg