Putekos Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Faen ta jeg smelter. *putte i fryseren* Bedre? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hva er det med at alle klager over varmen da? I norge får vi 8 mnd med pissregn og kulde, så 2 mnd med litt varmere og litt mindre regn, og 2 mnd med sol og varme. Slutt å klag, det sa min mor. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 :!: Det er jævlig varmt ja.. *smelte også* *hente vann* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Enig Togo/HeavenHell. Det får være grenser. Nå snør vi vekk 8/9 av året, endelig litt godvær. Sett pris på det sier nå jeg, det varer nok ikke stort lenger. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Synd at jeg er nerd og ikke får oppleve sola Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det er velferdstaten norge...man skal klage selv om man har det helt utrolig bra. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hva skulle det der bety? Jeg får bare lyst å fiske opp colaen jeg nettopp la nedi der. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg ble faktisk litt kjøligere av å se på det bildet av all den isen der. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hva skulle det der bety? Jeg får bare lyst å fiske opp colaen jeg nettopp la nedi der. Jeg satt i to minutter og lurte på åssen det ville være å hoppe oppi alle de isbitene.. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg skal på jobb! Der er det enda varmere, OG jeg har en nazi skiftleder i dag:( Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Hva skulle det der bety? Jeg får bare lyst å fiske opp colaen jeg nettopp la nedi der. Hadde det ikke vært deilig med en SÅ kald cola i denne varmen Btw: tar en tur på Nordnes sjøbad jeg Ha det Endret 9. august 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 IIISSSS !!!! IIIIISSSS!!! iiiiiiiiiiiiiiiisssssssssss!!!!!!!!!!!!!! :dribble: Men jeg har jo stoppet å drikke brus på hverdagen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hva skulle det der bety? Jeg får bare lyst å fiske opp colaen jeg nettopp la nedi der. Hadde det ikke vært deilig med en SÅ kald cola i denne varmen Btw: tar en tur på Nordnes sjøbad jeg Ha det Det koster vel penger på Nordnes, stikk på Verftet Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 .. åååh.. Iiis, har badet idag jeg, så jeg er god og varm/kald Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hva skulle det der bety? Jeg får bare lyst å fiske opp colaen jeg nettopp la nedi der. Hadde det ikke vært deilig med en SÅ kald cola i denne varmen Btw: tar en tur på Nordnes sjøbad jeg Ha det Det koster vel penger på Nordnes, stikk på Verftet på verfet er det skittent, og på nordnes koster det 10 .- its not a big deal Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 10kr på nordnes sjøbad? det tror jeg ingenting på O_o Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Faen ta jeg smelter. 30 grader er jo ikke mye. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Overskyet og 20 grader. Er slik det skal være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg