Dikky Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 En time igjen! OMG Kommer ikke inn på irc engang, TEH ÜBERBÅRING !! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Og da var jeg oppe..daim er trøtt altså. Candyfloss: Oslo Handelsgym? Ække det en skikkelig sosseskole a? Lenke til kommentar
zed Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Ahh det lukter jenteparfyme av hånda mi Er det sånn at gutter liker jenteparfyme og jenter liker gutteparfyme? Eller har man på parfyme for å lukte godt for seg selv? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Tool er bra Creaturesomething (*høre å Tool - Opiate*) Handelsgymnas.. Sånn Fancy navn for helt vanlig vgs Jeg er skikkelig glad for tida..! Men orker ikke skrive på nytt.. HalTan kan fortelle elns når han kommer hjem fra skolen Ps: HalTan! Få han broren din sin mobil på gang Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Gutter har på parfyme for å vekke jenters interesse, jenter har den på for at de selv skal lukte godt. Ihvertfall det jeg har hørt. ******. Jeg hakke noe mat i huset. Må ut å kjøpe frokost i dag :grine: Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Zed: Begge deler.. Gutter har gutteparfyme for å lukte godt, og jenter liker det. Hvis du lurer, så fungerer det selvfølgelig vice versa også Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Skolen jeg går på er skikkelig oppskrytt. Dritmange møkkafolk. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Joda Google er flittig brukt her. Finnes det noen annen søkemotor som kan konkurere mot den? *grin* *grin* *grin* Supersearch, velg den i opera og søk i søke bildet Da gjører den google og supersearch på engang, Lenke til kommentar
zed Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Ja, jenter lukter godt (mener som i en ikke-psykotisk måte) : *Drikke cola og spise chips* Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Ja, jenter lukter godt (mener som i en ikke-psykotisk måte) :*Drikke cola og spise chips* LIES! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 førstegang det lukter litt jente av de Zed? Du virker veldit excited liksom... :S Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 førstegang det lukter litt jente av de Zed? Du virker veldit excited liksom... :S Ikke ødelegg øyeblikket hans nå da! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 førstegang det lukter litt jente av de Zed? Du virker veldit excited liksom... :S Ikke ødelegg øyeblikket hans nå da! upss.... sorry *grave seg ned* Lenke til kommentar
zed Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det var bare det at det luktet godt, hadde ikke noe annet å skrive om Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det var bare det at det luktet godt, hadde ikke noe annet å skrive om Tja... Mine hender lukter reint de.. Har akkurat vasket de ahhh.. NOen ganger liker jeg med egne hender.. Og jeg går ikke inn på det altså.. Fortsetter koffert humøret ifra igår jeg.. Har snakket om mange slike ting på skolen idag ... Nesten hele tiden.. Og drømt littgranne.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Sa noen koffert? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Sa noen koffert? heh... DU skulle bare visst hvor mye koffert jeg har pratet og danset i hele dag du.. Tror nok du kommer til og få ditt og sti med også.. =P Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Puff... Jeg skal IKKE fortelle om min situasjon her jeg da... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 /me lurer på om vi skal gi CcX og CFD sitt eget cyberforum... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Joda Google er flittig brukt her. Finnes det noen annen søkemotor som kan konkurere mot den? *grin* *grin* *grin* Supersearch, velg den i opera og søk i søke bildet Da gjører den google og supersearch på engang, No shit! (min og ...) Vel, jeg vurderte også OHG, i omtrent... 3 minutter Jaja, nvoetfiv ja (lenge siden jeg brukte den gule) nvoetfiv er over sine sorger, i følge det som sto på msn :nice: way to go Jonææh! Han mener framtiden ser lysere ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg