Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Magi. Det er fint du tror du er magiker... men hvordan? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Et skript her, og kanskje et skript der, og slik gikk det seg til. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Magi. Det er fint du tror du er magiker... men hvordan? en magiker avslører seg aldri neida Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Å klippe plenen, eller å ikke klippe plenen. Det er det som er spørsmålet... *Sette på gøy musikk* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Never mind haltan, jeg fant det ut Med PHP å et fint script så kommer man langt... Endret 9. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Fjortis script. Sånne som blinkende led på tastatur når man hører på musikk via winamp. Ellers så.....har ikke mer å si. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Fjortis script. Sånne som blinkende led på tastatur når man hører på musikk via winamp. Ellers så.....har ikke mer å si. det er jo ingenting..jeg har drilla hull i data-musa og putta leds under så det ser ut som et juletre Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Kjeder meg noe så sykt på jobben for tida. Noen som har en ny jobb til meg? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Et skript her, og kanskje et skript der, og slik gikk det seg til. PHP? God idê det der, vurder selv å skrive meg et lite nifty asp.net bilde sak Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 MINIKJØLESKAP! *leke* Euronics, 299,-..? Venter på at de skal komme inn på lager igjen.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Meg vil ha...kan kjøle snusen min i den... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 MINIKJØLESKAP! http://datawareub.com/magisk/bilder/cooler.jpg *leke* Nice. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Euronics, 299,-..? Jepp! Venter på at de skal komme inn på lager igjen.. Jeg var bekymret for at de skulle bli utsolgt, så jeg ringte på forhånd til Lillehammer-avdelingen. De hadde fire igjen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Euronics, 299,-..? Jepp! Venter på at de skal komme inn på lager igjen.. Jeg var bekymret for at de skulle bli utsolgt, så jeg ringte på forhånd til Lillehammer-avdelingen. De hadde fire igjen. *ringe og høre* Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 hvis jeg ikke husker feil er det sånne små kjøleskap hos http://www.norcool.no/ Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 http://www.norcool.no/ Denne skulle man hatt: Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Fant bare store der jeg.. bah mye å gjøre på jobb i varmen.. så jeg stikker snart... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Holger: Holder den kjølen kjeft? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Holger: Holder den kjølen kjeft? Nei, det kommer en liten blåselyd, men jeg vet ikke hvor ille den er før jeg har lagt meg og det er stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg