Putekos Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Nå har alle fått nye avatarer. Nå kjenner jeg jo ingen igjen Forfriskende. Din er jo farligst, for den skifter hele tiden *sukk* Det skal ikke være lett Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Din er jo farligst, for den skifter hele tiden *sukk* Det skal ikke være lett Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Nej....god natt folkens. Eg vil stå opp tidlig idag. ca 11tiden. elns Tidlig, ja Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Og der våkna jeg ja.. *installere NFSU* .. Må alltids ha et spill og kose meg med, selvom jeg har tatt det en god del ganger før Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 da e fina været! eller kva? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 da e fina været! eller kva? Ja. Synd jeg skal jobbe i det fine været. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Uff, må vel gå ut idag og vell.. Er fint vær her og for en gang skyld! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ja, jeg også må jobbe Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) eg og er på jobb. og det er egentlig ikkje så gale. er alt for varmt ute uanset. Endret 9. august 2004 av dessessop Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Din er jo farligst, for den skifter hele tiden *sukk* Det skal ikke være lett Vel, vær glad HalTan ikke kjører avatartestprogram på deg.. Endret 9. august 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Vel, vær glad HalTan ikke kjører avatartestprogram på deg.. Har fjerna tub**** på deg nå, da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Arrrrrgh, ei veninne ringte nettopp og vekte meg. Og for hva??? Jeg skulle sjekke om en australier hun møtte på en bar i oslo faktisk hadde vært med på Spider-Man 2! "Laaaaars, se om du finner Cast-list pleeeeease". Jeg tror jeg klikker!!1 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Arrrrrgh, ei veninne ringte nettopp og vekte meg. Og for hva??? Jeg skulle sjekke om en australier hun møtte på en bar i oslo faktisk hadde vært med på Spider-Man 2! "Laaaaars, se om du finner Cast-list pleeeeease". Jeg tror jeg klikker!!1 [Fyll inn vittig forumbilde i 'PWND'-theme] Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Arrrrrgh, ei veninne ringte nettopp og vekte meg. Og for hva??? Jeg skulle sjekke om en australier hun møtte på en bar i oslo faktisk hadde vært med på Spider-Man 2! "Laaaaars, se om du finner Cast-list pleeeeease". Jeg tror jeg klikker!!1 Noen gang brukt Lydløs-funksjonen på telefonen..? Ganske morsom liten sak.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 .. LarsP, deilig og komme seg opp vell? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Nå har alle fått nye avatarer. Nå kjenner jeg jo ingen igjen Helt enig! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Yeah Yeah.. Er jo bare godt med nye avatarer.... <---glad i min nye EDIT: er det bare meg som er forvirret over haltan's avaterer? Endret 9. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 EDIT: er det bare meg som er forvirret over haltan's avaterer? nei! jeg skjønner ikke hvordan han kan ha forskjellige avatarer over alt menmen..nå skal jeg snart ut og klippe gresset..i denne varmen!! spørs vel om jeg gidder det.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 EDIT: er det bare meg som er forvirret over haltan's avaterer? haltan: jeg krever forklaring er det egentlig mulig? hvordan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg