Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Natrium: hvor er du fra?

Må jo drekka på svelvikdagene da, den beste helga i hele året! Det er da det er liv liksom, skulle ønske det varte en uke jeg. Kunne festa i dag også om det hadde vært like mye folk i sentrum. Møtte en jeg har på msn'en min fra mjøndalen som jeg aldri har sett i virkeligheten og sånn, han er nesten sammen med vennina mi nå. De er SÅ søte isammen :love:

 

 

Svelvikdagene :love:

jeg var der en dag.. fra morgen til kveld.. ikke over natta.. onkel, tante og kusine bor like ved..

Lenke til kommentar

jeg var der en dag.. fra morgen til kveld.. ikke over natta.. onkel, tante og kusine bor like ved..

På lørdag da eller?

 

Sykla du ?

husker ikke hvem dag, men nei, jeg sykkler ikke 12mil fra meg til onkel.

 

edit: trur ikke jeg vandt det leike huset :( som man kunne kjøpe lodd til..

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

husker ikke hvem dag, men nei, jeg sykkler ikke 12mil fra meg til onkel.

 

Men sykla du rundt i svelvik? Siden du ikke drakk liksom..

 

Bor tanta og onkelen din i svelvik?

 

Vant ikke det huset jeg heller, ikke vant ejg anderacet helelr men søss var ute med en gummmibåt og rappa ender så jeg har vel kanskje en badeand selv om jeg ikke vant 100 000 :p

Lenke til kommentar
I dag har jeg vært på Fløyen (tok fløybanen opp) og sett på utsikten. For de som ikke vet hva Fløybanen er, så er det en sånn bane som går opp på Fløyfjellet, og på toppen er det kiosk og restaurant. Er en enoorm utsikt. Ser utover hele Bergen sentrum. Nydelig. :)

 

Så har jeg spist lollipop og softis med sjokoladestrø. Var på Dolly og spiste pizza. Lenge leve gode venner med masse penger ;) *være blakk som en kirkerotte*

jeg bor i fjellveien, nesten like bra utsikt da :wee: kjekt å se fyrverkeriet i fugleperspektiv også..... :)

Lenke til kommentar

husker ikke hvem dag, men nei, jeg sykkler ikke 12mil fra meg til onkel.

 

Men sykla du rundt i svelvik? Siden du ikke drakk liksom..

 

Bor tanta og onkelen din i svelvik?

 

Vant ikke det huset jeg heller, ikke vant ejg anderacet helelr men søss var ute med en gummmibåt og rappa ender så jeg har vel kanskje en badeand selv om jeg ikke vant 100 000 :p

jeg sykkla ikke, eller drakk.. bare var der under den lodd trekkninga..

onkel bor ca 1-2km unda svelvik.. mot sande..

Lenke til kommentar

JESS, JESS, JESS FOLKENS!!!!!!!!! Da var jeg endelig hjemme i norge igjen etter mitt 7 uker lange megastygge opphold i Spania.... Drittlei det møkkalandet nå ass... Var nesten ingen jeg kjenner der nede i år. og det var abre skikkelig kjipt. Selv om det var deilig de første 3 ukene.

 

Ellers da, går bra med forumfolket?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...