CreatureCanis Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Skrekk og gru... Guttene i klassen har sitti på Boyband musikk!!! *rofl* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Boyband musikk? Døde ikke boyband musikk ifjor? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 DEt er som pesten, blir aldri kvitt boyband Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Nei jeg fant ut at dem bare haddesitti på radioen... Pjuh, hadde begynnt og lure om noen hadde med seg slik musikk. Er glad jeg har egen med brakt musikk jeg da! *grin* TOOL Ruler!!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hvilken verktøy bruker du nå på ka? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hehe, tja... Tool som i musikk!! Digge musikk!! Konge! Nei jeg sitter her og skal gjøre en oppgave om nettverkstopologi... Noen som kan noe med det? : Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hehe, tja... Tool som i musikk!! Digge musikk!! Konge! Nei jeg sitter her og skal gjøre en oppgave om nettverkstopologi... Noen som kan noe med det? : Hva lurer du på? PS: Du tok jo en buss som var 7:55 på yrkesskolen. Kom ikke du forsent da? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Men FY******... Må virkelig bruke mye mer tid på skolen enn det jeg har gjort i det siste altså.. Alle prøvene går rett til hælvete her... =( Jaja... Ingenting skal få ødelgge denne dagen uansett da.. Bare synd det er 6timer til klokken 16:00.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) hehe CFD *grin* Her går skolearbeidet motsatt vei... utrolig nok. Du får meg seriøst til og måtte konsentrere meg på skolen! Hva er det du gjør med meg? Hihi.. Og jeg trenger informasjon om bussnett og stjernenettverk her... og gennerelt om hva topologi er fornoe. Sindre skulle ta seg av tre\ring nett og subnett og det der... Blir vel litt jobbing om en annen tenker jeg men men... og btw, nei jeg kom faktisk akuratt tidsnok (på nippet) Skolen ehr begynner ikke før 08:15 her skjønner du. Er digg i dag ettersom vi ikke har lærer her... Og foresten CFD, du skremte meg i dag morres du! Endret 17. november 2003 av CreatureCanis Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Du kan jo søke litt på google, fant en del om Tromsø bussnett : Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hehe Er ikke sånne bussnett jeg skal ha om da men. (Går ut i fra du mente sånne busse&rulle busser der...) elns. Joda Google er flittig brukt her. Finnes det noen annen søkemotor som kan konkurere mot den? *grin* *grin* *grin* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 *Gjeeesp* Nei eg går og legger meg. God natt. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det står vel litt om topologi og stjernenettverk ol. i læreboka vel? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jepp står en del jah... men skal lissom fordype oss i dette. Skjønner bare ikke at det er så mye og kunne fordype seg i her etter som vi bare har om topologien og ikke feks. åssen pakker blir sendt gjennom forskjellige nettverk eller hvordan switsj\hub'er fungerer... det er det andre grupper som har om... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 /me skulle ønske jeg fikk ha om to talls systemet i stedet... *sukk* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Fnis, jeg driter i dette halvåret, jeg. Har fått min første 2'er noensinne, men bryr meg ikke særlig. Tar igjen alt neste halvår. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 hehe CFD *grin* Her går skolearbeidet motsatt vei... utrolig nok. Du får meg seriøst til og måtte konsentrere meg på skolen! Hva er det du gjør med meg? Hihi.. Og jeg trenger informasjon om bussnett og stjernenettverk her... og gennerelt om hva topologi er fornoe. Sindre skulle ta seg av tre\ring nett og subnett og det der... Blir vel litt jobbing om en annen tenker jeg men men... og btw, nei jeg kom faktisk akuratt tidsnok (på nippet) Skolen ehr begynner ikke før 08:15 her skjønner du. Er digg i dag ettersom vi ikke har lærer her... Og foresten CFD, du skremte meg i dag morres du! Heh.. Endelig ved en datamaskin igjen.. Skremte jeg deg? Hvorfor? Husker egentlig veldig lite av nettverk for øyeblikket.. Har 2bøker om det hjemme (Beregnet på VK2 serviceelektronikker eller Teknisk fagskole) Den er veldig fin , og jeg kunne alt på rams der før ,men nå er det meste bare et gammelt minne.. Men har fått dette på skolen iår: Inlevering (4stk) 5på alle Prøver (2stk) 2 på begge. SKal skjerpe meg da... Er 2prøver i neste uke og så jeg skal lese endel.. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Fnis, jeg driter i dette halvåret, jeg. Har fått min første 2'er noensinne, men bryr meg ikke særlig. Tar igjen alt neste halvår. Akkurat som meg! Jeg har krav på 3 års videregående, de kan ikke nekte meg noe! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Er liksom en fordel og komme inn på den skolen man vil da.. Dette er jo siste året mitt så jeg burde skjerpe meg.. Men uansett BBL.. Skal jobbe.. Får vell drømme litt da.. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Tja, går på Handelsgymnasium,så dette går fett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg