Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, tja...

Tool som i musikk!! Digge musikk!! Konge!

Nei jeg sitter her og skal gjøre en oppgave om nettverkstopologi...

Noen som kan noe med det?

:p:

Hva lurer du på?

PS: Du tok jo en buss som var 7:55 på yrkesskolen. Kom ikke du forsent da?

Lenke til kommentar

Men FY******... Må virkelig bruke mye mer tid på skolen enn det jeg har gjort i det siste altså.. Alle prøvene går rett til hælvete her... =(

Jaja... Ingenting skal få ødelgge denne dagen uansett da.. Bare synd det er 6timer til klokken 16:00.. ;)

Lenke til kommentar

hehe CFD *grin*

Her går skolearbeidet motsatt vei... utrolig nok. Du får meg seriøst til og måtte konsentrere meg på skolen! Hva er det du gjør med meg? Hihi..

Og jeg trenger informasjon om bussnett og stjernenettverk her... og gennerelt om hva topologi er fornoe. Sindre skulle ta seg av tre\ring nett og subnett og det der... Blir vel litt jobbing om en annen tenker jeg men men...

og btw, nei jeg kom faktisk akuratt tidsnok (på nippet) Skolen ehr begynner ikke før 08:15 her skjønner du. Er digg i dag ettersom vi ikke har lærer her... :woot:

Og foresten CFD, du skremte meg i dag morres du! :wow:

Endret av CreatureCanis
Lenke til kommentar

Jepp står en del jah... men skal lissom fordype oss i dette.

Skjønner bare ikke at det er så mye og kunne fordype seg i her etter som vi bare har om topologien og ikke feks. åssen pakker blir sendt gjennom forskjellige nettverk eller hvordan switsj\hub'er fungerer... det er det andre grupper som har om...

Lenke til kommentar
hehe CFD *grin*

Her går skolearbeidet motsatt vei... utrolig nok. Du får meg seriøst til og måtte konsentrere meg på skolen! Hva er det du gjør med meg? Hihi..

Og jeg trenger informasjon om bussnett og stjernenettverk her... og gennerelt om hva topologi er fornoe. Sindre skulle ta seg av tre\ring nett og subnett og det der... Blir vel litt jobbing om en annen tenker jeg men men...

og btw, nei jeg kom faktisk akuratt tidsnok (på nippet) Skolen ehr begynner ikke før 08:15 her skjønner du. Er digg i dag ettersom vi ikke har lærer her... :woot:

Og foresten CFD, du skremte meg i dag morres du! :wow:

Heh.. Endelig ved en datamaskin igjen.. Skremte jeg deg? Hvorfor?

Husker egentlig veldig lite av nettverk for øyeblikket.. Har 2bøker om det hjemme (Beregnet på VK2 serviceelektronikker eller Teknisk fagskole) Den er veldig fin , og jeg kunne alt på rams der før ,men nå er det meste bare et gammelt minne..

Men har fått dette på skolen iår:

Inlevering (4stk) 5på alle

Prøver (2stk) 2 på begge.

SKal skjerpe meg da... Er 2prøver i neste uke og så jeg skal lese endel..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...