Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anananananas; Narvesen er jo bare dyrt da. Får mye mer sjokolade pr. krone i vanlige butkker.  ;)

Er ikke derfor. Har gått på Narvesen på Nationaltheateret hver dag etter trening i to år nå. Har ikke trent på en måned, så var der første gang i går igjen, og SAMME gutten jobber der igjen. Vi har aldri pratet sammen, men vi vet begge to hva jeg skal kjøpe og når vi skal smile og si ha det :blush:

I dag har jeg spist en Lollipop-is. Er kanskje litt ekkelt å si, men jeg har litt problemer med tarmene siden vi kom hjem, og alt går bare rett gjennom. Derfor spiser jeg ikke så mye når det bare går ut uansett. ;)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Hmm.. Nå ble jeg litt småsulten da..

Har levd på usunn mat hele helgen. Har bodd for meg selv ( med typen seff) I huset til farmor i sentrum mens det har vært "svelvikdagene" :thumbs: Det har vært den beste helgen i hele sommer. Det er masse folk i gatene hele tiden og alle er småfulle ( noen er litt mer drita og da :p ) også møter man masse folk man ikke har sett på lenge og alle er så koselige, DIGGER svelvikdagene :love:

Lenke til kommentar
Er ikke derfor. Har gått på Narvesen på Nationaltheateret hver dag etter trening i to år nå. Har ikke trent på en måned, så var der første gang i går igjen, og SAMME gutten jobber der igjen. Vi har aldri pratet sammen, men vi vet begge to hva jeg skal kjøpe og når vi skal smile og si ha det :blush:

Aww, kanskje dere burde prate sammen da. ;)

Lenke til kommentar

Er litt koselig å ha en liten tension mellom oss, da. Er bare en flørt, og trenger ikke gjøre det til noe større. :love:

Nå skal jeg ta en dusj også skal jeg teste å ta noen bilder med det sugne kameraet. Har fortsatt ikke fått opp vannpipen min. Treige meg.

Lenke til kommentar

I dag har jeg vært på Fløyen (tok fløybanen opp) og sett på utsikten. For de som ikke vet hva Fløybanen er, så er det en sånn bane som går opp på Fløyfjellet, og på toppen er det kiosk og restaurant. Er en enoorm utsikt. Ser utover hele Bergen sentrum. Nydelig. :)

Så har jeg spist lollipop og softis med sjokoladestrø. Var på Dolly og spiste pizza. Lenge leve gode venner med masse penger ;) *være blakk som en kirkerotte*

Lenke til kommentar
Hmm.. Nå ble jeg litt småsulten da..

Har levd på usunn mat hele helgen. Har bodd for meg selv ( med typen seff) I huset til farmor i sentrum mens det har vært "svelvikdagene" :thumbs: Det har vært den beste helgen i hele sommer. Det er masse folk i gatene hele tiden og alle er småfulle ( noen er litt mer drita og da :p ) også møter man masse folk man ikke har sett på lenge og alle er så koselige, DIGGER svelvikdagene :love:

svelvik dagene?.. me var der å... :mrgreen: men ikke full da.. er bare 15..

selv har ejg levd på Berthas smurte lefser med kanel og sukker i 3 dager nå *dritt lei*

Lenke til kommentar

AAARRRGGHHH!! Blir degradert hele tiden nå.. Har ikke hatt PC på en stund nå, så jeg har lånt pappa sin bærbare. Nå som han skal på jobb igjen må jeg bruke en ENDA dårligere en som har en oppløsning på 800x600 i tillegg til at tastene er miniatyriske.

/me wants a stable PC with a resolution at 1280x1024. :love:

Edit: Har ikke PC siden Komplett bruker 100år på å se over det defekte hovedkortet mitt. Dessuten skal jeg ha SFF-PC når jeg får det andre greiene tilbake... :love:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Natrium: hvor er du fra?

Må jo drekka på svelvikdagene da, den beste helga i hele året! Det er da det er liv liksom, skulle ønske det varte en uke jeg. Kunne festa i dag også om det hadde vært like mye folk i sentrum. Møtte en jeg har på msn'en min fra mjøndalen som jeg aldri har sett i virkeligheten og sånn, han er nesten sammen med vennina mi nå. De er SÅ søte isammen :love:

Svelvikdagene :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...