Torjus Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Fy steike det er varmt her..28grader..pjuhh.. Samme her, men jeg har rom i kjellern så her er det ca 25 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 svarte faEN!!!!begynner å bli temmelig lei fattern nå.. han tvinger meg til å pumpe hver jævla dag!! så kommer han med den gamle regla: "du gjør det for deg selv, ikke for meg" akk HAHAHA. Ny vri. Du kommer dog til å takke ham en dag. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Ahhh det er ikke godt å gå ut i altanen og se på utsikten når noe sånt ligger der: http://home.no/snowdog/bilder/Nabo_datteren.jpg Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 http://baldstars.fineststars.com/baldstar/index.htm Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 svarte faEN!!!!begynner å bli temmelig lei fattern nå.. han tvinger meg til å pumpe hver jævla dag!! så kommer han med den gamle regla: "du gjør det for deg selv, ikke for meg" akk HAHAHA. Ny vri. Du kommer dog til å takke ham en dag. ny vri? ok takke og takke...tenkte jeg skulle ta å dengen når jeg ble sterk nok :!: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Ahhh det er ikke godt å gå ut i altanen og se på utsikten når noe sånt ligger der: http://home.no/snowdog/bilder/Nabo_datteren.jpg Spør om hun kan snu seg. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 vist hu gjør, så må du frem med kameraet igjenn SnowDOG_ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Tror enkelte folk her ikke har fått sin daglige høyre-hånds trening Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Da var jeg tilbake fra innflyttningsfest.. Rimelig heftig kveld. Laga punsj, noe jeg aldri hadde laga før og drakk mye annet morsomt. Så var det på puben å spille pool. Jeg fikk aldri spilt noe tror jeg, men jeg knuste noen halvlitere med øl.. Så var det opp igjen og drikke enda mer og spille poker til klokka 8 i dag tidlig.. Skulle ønske jeg visste hvor mye jeg hadde med meg ut av penger, for nå har jeg litt under 400 spenn i 20-lapper, men jeg har en mistanke om at jeg tapte.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Ahhh det er ikke godt å gå ut i altanen og se på utsikten når noe sånt ligger der: http://home.no/snowdog/bilder/Nabo_datteren.jpg du får håpe at hun ikke er medlem her da Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 SnowDOG_: Du kan da vel gå -litt- lenger fram? Hvordan står det til med zoom på kameraet? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Kanskje SnowDog_ er hentet av purken eller noe? Jenta så skyggen av ham over lesestoffet sitt. Urk. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 NNNOOOO!! nå kom mamma ned i kjelleren for her er det kaldeste rommet i huset, og jeg har PC'n her Midt i webcam samtale med ei deilig dame + kan ikke spille cs buhuu Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 NNNOOOO!! nå kom mamma ned i kjelleren for her er det kaldeste rommet i huset, og jeg har PC'n her Midt i webcam samtale med ei deilig dame + kan ikke spille cs buhuu hvorfor kan du ikke spille cs? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Hehehe eg gikk ned for å ta en nærmere titt men faren (hoved fienden min) var der så det ble bare en kjapp blikk mot rompen. ikke noe bilde. Blir dårlig med zoom på dette dritt kamaraet her: Nå når eg var på vei tilbake så eg at hun satt og leste. :/ Hun hilser alltid like pent. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Tror enkelte folk her ikke har fått sin daglige høyre-hånds trening 2 ganger allerede faktisk men det ser ikke ut til å hjelpe. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 2 ganger allerede faktisk men det ser ikke ut til å hjelpe. Duuuude... Too much info! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 NNNOOOO!! nå kom mamma ned i kjelleren for her er det kaldeste rommet i huset, og jeg har PC'n her Midt i webcam samtale med ei deilig dame + kan ikke spille cs buhuu hvorfor kan du ikke spille cs? hehe, mamma er ikke så god kamerat med det spillet nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg