Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jeg den eneste som har det bra her eller?

Tror det. :ermm:

Jepp... lucky you :p

 

Afseth: hvis du selv ikke har så store følelser, bør du kanskje ikke forvente at hun har det heller... Prøv å være venner i begynnelsen, så blir det mer hvis det skal bli mer :)

 

Draz: kjeder meg jeg og.. nettopp kommet hjem fra byen og vil ikke legge meg :p [email protected] hvis du _virkelig_ kjeder deg :p

Endret av cecolon
Lenke til kommentar

Hehe, ble nekta inngang på en uteplass fordi jeg hadde joggesko på meg! Så nå er alle kompisene og de fine damene på en uteplass jeg ikke kommer inn på, og har heller ikke telefon å ringe noen av de med. Trasig slutt på kvelden - den begynte jo så fint, var jo i godhumøret og greier.. :realmad:

Lenke til kommentar
Afseth: hvis du selv ikke har så store følelser, bør du kanskje ikke forvente at hun har det heller... Prøv å være venner i begynnelsen, så blir det mer hvis det skal bli mer :)

Vennskap er problemet for meg. En venninne hadde følelser for meg for en stund siden (har hun fortalt i etterkant, men jeg skjønte det egentlig på den tiden også), men hun gjorde ikke fremstøt fordi hun var redd for å ødelegge vennskapet med meg. Som hun sier... jeg blir så god venn for mine venninner, at ingen tør å sette det i fare på den måten. Og ja... jeg har en del venninner.

 

Tja... kanskje begynne å bli litt mer drittsekk? :!:

Lenke til kommentar
Nå skal jeg på stranda. :)

 

Hvorfor er det så mange søte gutter som vil bli kjent med deg når du har kjæreste, men når du ikke har så er du en nerdemagnet? :no:

Hmm... personlig synes jeg det er lettere å bli kjent med jenter når de har kjæreste, og jeg vet at de har det. Ikke noe press... ingen undertoner... ikke noe (eller mindre ihvertfall) tvil på om jenta vil være venn eller noe mer... ikke noe (mindre) tvil fra hennes side hva mine hensikter er. Men da snakker vi bare vennskap da.

 

Nerder går vel etter alt som er ledig (er litt nerd selv da, men...).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...